Založ si blog

Moc odpustenia

Keď nastanú problémy, trápenia,
a mne už slzy od zúfalstva nestačia,
si to Ty Bože, kto mi pomocnú ruku podáva,
si to Ty Otče, kto mi silu a nádej dodáva.


Ty prijímaš ma s nedostatkami takého aký som,
so všetkými slabosťami i keď hriešny som.
Na Golgotskom kríži si nám všetkým odpustil,
ale ja s horkosťou a neodpustením stále zápasím.


Ak neodpustíš tým, čo ti spôsobili bolesť, krivdu,
stávaš sa horším od vinníkov – sám si otrokom hriechu.
Keď Syna Božieho mučili a pribíjali na drevo kríža,
volal „Otče odpusť im, lebo nevedia čo robia“.


Predstav si okolo seba strašných démonov – celý kŕdeľ,
navádzajúc ťa, aby si dotyčnú osobu pomstil, nenávidel,
ak s tým súhlasíš – duch zla tomu privolí – bude sa radovať
a teba postupne do pekelného ohňa nenávisti začne sťahovať.


Keď len troška múdro – logicky uvažuješ
neodpustením si vlastne sám sebe ubližuješ,
má to následky na tvoje duševné a fyzické zdravie,
neskôr na tvoju rodinu a celé tvoje okolie.


Ježiš nás učil a dal príklad ako dobrom premáhať zlo:
„Milujte svojich nepriateľov, dobre robte tým čo vás nenávidia,
žehnajte tým, čo vás preklínajú, modlite sa za tých čo vás potupujú“.
Ak tak činíme, stávame sa dedičmi požehnania Božieho.


Ježiš dobre vidí tvoju bolesť, zranenie srdca a sa ťa pýta:
„Či som ťa neprišiel vyslobodiť z otroctva hriechu, nepokoja,
prečo mi nezveríš svoje hriechy, nenávisť, bolesť, zranenia???“
Pokľakni, kajaj sa, žehnaj nepriateľom a pros o odpustenia!!!


Ak nevládzeš sa ešte stretnúť s osobou čo ti ublížila,
odpusti jej, odovzdaj ju Duchu Svätému, a za ňu modli sa.
Duch Boží, Duch lásky a milosrdenstva je prítomný vo vás oboch,
pros za toho druhého, aby mu odpustil náš milostivý, milosrdný Boh.


Predstav si dotyčnú osobu ako jeden druhého objímate,
oslobodzuješ ju z nenávisti, hnevu srdca, čím zviazaný ste.
Miluj ju láskou, ktorou oboch miluje náš Pán Ježiš,
a v duchu jej povedz: „aj ty ma uvoľni a ty mi odpusť“.

„V mene Ježišovom, mocou predrahej Baránkovej krvi,
zriekam sa ťa navždy duch hnevu, nenávisti, žiarlivosti, pomsty,
odíď odo mňa – nech ťa Ježiš pošle do pekelného ohňa,
nech som slobodný, nech som prostredníkom lásky a dobra.“

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Zdvíham oči k Tebe Pane – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757639x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie