Založ si blog

Archív: august, 2014

Božie predsavzatie

Odveké predsavzatie Božie, uskutočnené v Kristu Ježišovi, zamýšľané učiniť Stvoriteľom podľa vlastnej túžby, múdrosti, stvoriť človeka k obrazu Svojmu, pre jednotné Telo Kristovo, vyjadrením Trojjediného Boha – z ľudských bytosti tvoreného. Boh túži mať svoje žijúce Kristovo Telo, k tomu stvoril človeka k obrazu Svojho, aby vyjadroval Boha, […]

Pokračovanie článku

Chvála Hospodina – cesta víťazná

Na Teba v nádeji naše oči, Bože, hľadia, v stíšení sme, pokorní, plní očakávania, veď len v Tebe máme všetko v hojnosti, pomôž nám žiť správne, daj nám milosti. V Božom slove vás k Mojej pocte viackrát pozývam, v Žalmoch, Skutkoch i v Ježišovi vám to predkladám, glorifikovať Ma nebolo v rodine či cirkvi obyčajou, preto si vás diabol podmaňoval utrpením i […]

Pokračovanie článku

Duch Svätý a Jeho dary

Aj keď si hovoríme kresťania – mnohí horšie žijeme ako neveriaci, trápia nás choroby, ťažkosti, problémy – láska, radosť v nás nežiari. Pritom však už tu na zemi v Kráľovstve Božom riešenie pripravené máme, sú to dary Ducha Svätého – brána do nadprirodzena – Ježišom dané. Míňame tú skutočnosť, že Duch Svätý prišiel v nás neustále konať, v […]

Pokračovanie článku

Stíš sa, duša moja

Stíš sa, duša moja, buď plná pokoja, aj keď ťa ťažkosť zmára, maj vždy vieru v Boha. Zbytočne sa trápiš, keď ťažkosť prichádza, sama to nezvládneš, len Boh silu dáva. Buď verná, sväto ži, Boh sa v Tebe slávi, svetlom žiar v ťažkostiach, On ťa ťarchou učí. Raduj sa jak Pavol, keď spieval vo väznici, či Danielovi priatelia v ohnivej peci. Blízky […]

Pokračovanie článku

Boh nás volá požehnávať

Máš protivného partnera, ktorý má mnohé slabosti a chyby, máš zlostného šéfa, ktorý sa neusmeje len durí a kričí? Máš problematické, neposlušné deti a ty si z toho na nervy, začni im žehnať a uvidíš ako im a tebe Boh srdce zmení! Neodplácajte sa zlým za zlé, zlorečením za zlorečenie, urážkou za urážku ale úžasnú skúsenosť zažite, svojím blízkym, […]

Pokračovanie článku

Biedny ja človek – pomôž mi Bože

Konám to čo nenávidím – nechcem, nečiním totiž dobré – to čo chcem. S presvedčením súhlasím s Božím zákonom, hriech mi však myseľ zotročuje – biedny som. Človek je ovládaný hriešnou prirodzenosťou, apoštol Pavel ho nazýva „starým človekom“, to je tá naša časť, ktorá nás ťahá k hriechu, drží ľudí v putách, láka k hriešnemu životu. […]

Pokračovanie článku

Milovaný som

“ Mojím dielom je Hospodin, hovorí moja duša…“ Žalospevy 3:24 Milovaný som Milovaný som, tak stálou láskou horím, pred rokmi si ma Boh vo vízii zvolil, s Ním vo viere, láske poslušne chodím. Všetko, čo hľadám a po čom v srdci túžim, si od nášho Otca úprimne prosím, dáva mi, veď som Jeho dieťaťom Božím. Už bez prítomnosti Božej nič […]

Pokračovanie článku

Milosť Božia v uzdravení

Náš Všemohúci Boh, El Šadaj v rukách všetko pevne držiaci, všadeprítomný Boh, Jehova Šama v každom čase milostivý, Boh, náš lekár, Jehova Rafa, ktorý ma pre moju vieru uzdraví, v mene Ježiša ja nehodný prichádzam pred Tvoj trón Boží. Stvoril si ma, Otče, podľa svojej láskavej vôle, zo svojej lásky, od Teba, Otca svetiel, pochádza len údel dobrý – dar […]

Pokračovanie článku

Aj tí vtáci

Pod dvetisícročnou olivou, kráčal som históriou, a oliva si spomenula, na útrapy Spasiteľa. A tu vtáci čvirikali, pozri na nás, sme veselí! My sa o nič nestaráme, len si tu tak užívame. Duch Pánov mi hovorí, čo sa človek tak morí? Obáva sa jak prežije, starostí sa, smutný žije? On by už viac trpieť nemal, veď Ježíš sa obetoval. Obeť bola dostatočná, […]

Pokračovanie článku

Príjmi Božiu lásku a zmeníš svet

Ó, aké je to dobré, príjemné a milé Bohu, keď bratia v svornosti nažívajú spolu, keď spravodlivosť pravdu upevnila, tolerancia prišla a nad nami zvíťazila. Ó, drahý Otče náš, my takto chceme začať žiť, naplniť sa Tvojou láskou a svet k dobru premeniť, daj Bože, nech Tvoj Duch do nášho ducha vstúpi, pretvorí a zmení nás, nech prebudenie vkročí. Mnoho rozporov a […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746716x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie