Založ si blog

Milosť Božia v uzdravení

Náš Všemohúci Boh, El Šadaj v rukách všetko pevne držiaci,
všadeprítomný Boh, Jehova Šama v každom čase milostivý,
Boh, náš lekár, Jehova Rafa, ktorý ma pre moju vieru uzdraví,

v mene Ježiša ja nehodný prichádzam pred Tvoj trón Boží.

Stvoril si ma, Otče, podľa svojej láskavej vôle, zo svojej lásky,
od Teba, Otca svetiel, pochádza len údel dobrý – dar dokonalý.
Vo svojom Božom slove mi praješ, by som mal život požehnaný,
by som bol pre Tvoje dielo užitočný, na tele a na duši zdravý.


Dal si nám, Bože, v našom živote vo všetkom slobodnú vôľu,
môžeme sa rozhodnúť: niesť utrpenie, znášať chorobu
a tak cez túto našu pokoru priviesť mnohých k Bohu,
alebo vo viere v milosť Tvoju vzoprieť sa chorobe, problému.


Víťazstvo, ktoré premohlo svet, je viera v Božie slovo.
Viera má do činenia s tým, či budeš zdravý.
Jednoducho len dúfať v uzdravenie nestačí,
musíš v srdci uveriť a vyznať, že to zodpovedá Božej vôli.


Tvoje uzdravenie začína cez úpenlivú modlitbu v pokání,
v odpúšťaní iným i sebe, v prerušení s hriechom spojení.
V chválach a uctievaní prichádzame do Božej prítomnosti,
prosiac, veriac a nádejať sa, v Božie uzdravujúce zázraky.


Hospodin dal do nášho tela vzácny uzdravujúci proces,
len ho srdcom jasne vnímaj a všemohúcemu Bohu ver.
Pozeraj na seba pravdivo, tak ako pozerá Nebeský Otec,
a všetko zlé a hriešne skladaj pod Božím krížom.


Prosím Ťa, Otče Nebeský, o Tvoje milosrdenstvo a milosť,
ďakujem Ti za vzácnu krv Ježiša Krista a za Tvoju prítomnosť.
Duchu Svätý, posilni ma, by som aj v skúške duchovne silnel,
obdar ma Božími darmi, by som na Božiu slávu mocne zrel.

 

 Duch Boží, ktorý si Ježiša z mŕtvych pre večnosť vzkriesil,
prosím Ťa, aj moje choré hriešne telo uzdrav a obživ!
Pôsob, prosím, svojou uzdravujúcou mocou vo mne,
prinavráť mi láskavý pokoj duše i telesné zdravie.

 

Uzdravenie je časť nášho dedičstva v Ježišovi Kristovi.
Preto je naše právo uzdravenie požadovať a žiť v zdraví.
Je to dar, ktorý máme s Božou mocou uchopiť a pevne držať.
V mene Ježiša Krista! Prijmi svoje uzdravenie teraz!


V mene Krista zväzujem moci zlého nad životom svojím.
Vyznávam, patrím Ježišovi, iba On je Pánom mojim!
Zlý, nemáš nado mnou žiadnu moc, ani žiadny vplyv,
v mene Ježišovom prikazujem ti z môjho života navždy odíď!

Prikazujem v Ježišovom mene každej chorej časti môjho tela,

aby ma v Ježišovom uzdravujúcom mene teraz opustila!
Za Kristovu obeť na kríži, pre moje hriechy, bolesti, nemoci,
zmiluj sa na mnou Otče, uzdravujúcim ramenom ma posilni!

Človek sa najprv uzdravuje na duši,
preto sa raduj, aj keď trpíš, či si v súžení.
Chváľ Pána a s vďakou trpezlivo bolesti nes,
vytrvaj v týchto chválach a neprestaň bdieť.

 

Svojím duchom vnímam časť chorého tela už ako obnovenú,
v mysli sa s tým stotožňujem, vzdávam česť a chválu Bohu.

V Božej prítomnosti napĺňa ma radosť, nádej, láska, sila, viera,

nech je zvelebené meno nášho Všemohúceho Boha. Aleluja!

 

 

Posolstvo Veľkej noci

26.03.2024

Posolstvo Veľkej noci nás prosí – vyzýva,kajajme sa, z mŕtvych vstaňme, zmeňme sa!Kameň hriechu má byť odvalený z nášho svedomia,zlé náklonnosti, hriešne žiadosti – nech sa odstránia. Na Pána Ježiša úprimne hľaďme,svoj pohľad na Božie slovo zamerajme,nad hriechom v pokušení zvíťazíme,Božiu silu a čistý život obdržíme. Oživenie do života [...]

Víťazné prebudenie

21.03.2024

„Kto zvíťazí, tomu umožním sedieť so mnou na mojom tróne.“ Zjavenie 3:21 S nádejou, vo viere, v presiaknutej túžbe,stojíme v prítomnosti Tvojej ó, drahý Bože,oživ nás, prebuď nás späť k Tvojmu životu,uvolni v anjeloch, ich nadprirodzenú dobrotu. By sa odstránili neprijateľné telesné postoje,konali sa vzácne skutky, zmizli hádky, rozbroje.Nech zlí duchovia si [...]

Drahý Otče náš

17.03.2024

Slávime Ťa, chválime Ťa, drahý Otče náš,za Tvoju hojnosť darov, ktorou žehnáš nás,za tú stálu lásku, milosrdenstvo, milosť,že môžeme žiť Tvoju vôľu, Tvoju svätosť. Ty si stále pri nás a vo všetkom nás vedieš,v každom probléme, ťažkosti, nám vždy pomôžeš.Pre cit Duchom Svätým si nás vystrojil,by v nás usmerňujúc blahodarne pôsobil. Ty si nás, po [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 340
Celková čítanosť: 750574x
Priemerná čítanosť článkov: 2208x

Autor blogu

Kategórie