Založ si blog

Archív: september, 2014

Mil. .. “ Hospodin ma pozná“

Hospodin ma pozná Žalm 139 Nie vždy môj blízky mi dobre rozumie, ale vševediaci Boh o mne všetko vie, keď ešte len myšlienku na jazyk dávam, On už vie, čo vravieť chcem, ako zmýšľam. On ma svojou prítomnosťou obklopuje, Jeho ruka nado mnou ma ochraňuje, Jeho všetky skutky sú obdivuhodné, Jeho poznanie je nad ľudské chápanie. Keby som vystúpil na […]

Pokračovanie článku

Veď nás Duchu Svätý

Z úst detí a dojčiat si si chválu pripravil, nebesá i zem si slávou skvostne pokryl, proti protivníkom si umnú pevnosť zriadil, by si nepriateľa víťazne umlčal či pomstil. Buďme teda v našej duši, v srdci čistí, prostí ako nemluvňatá srdeční a milí, plným dúškom užívajme náš vzťah s Bohom, nechajme sa napĺňať i viesť Svätým Duchom. . Je čas […]

Pokračovanie článku

Máš živý vzťah s Ježišom?

Prežívaš intímny vzťah s Ježišom? Hej, veď som tradičným kresťanom. A rozprávaš sa s Ním, aj priatelíš? No veď sa k Nemu pravidelne modlím. Myslíš, že jednostranný vzťah k priateľstvu stačí? Predsa robím všetko, čo mi myseľ diktovať ráči. Odovzdal si už život svoj do rúk Hospodina, znovuzrodil si sa, horíš vášňou pre Ježiša? Mám […]

Pokračovanie článku

Milosť triumfuje nad tebou

Dbajte o to, aby nik nepremeškal Božiu milosť, aby nevyrástol žiaden horkosti koreň, čo by spôsobil zmätok a mnohých nakazil. Žid 12/15 Milosť triumfuje nad tebou Vzácna milosť Božia triumfuje nad tebou, Syn Boží na kríži zvíťazil nad diablom, lásku, múdrosť, autoritu nám Boh dal by Mu poslušný človek šťastný sa stal. Ach, Bože, veď ja sa […]

Pokračovanie článku

Mil. . . : “ Vnímaš Boha? „

Vnímaš Boha? Svet dnešný z Boha spáchal mŕtveho boha, mŕtvolu, hluchú, nemú – Satanáša. Jeho moc vzrastá, krv nevinná sa prelieva, úpadok duše, mravov sa hrôzou stáva. Vnímaš Boha? Máš s Ním vzťah dôverný? Si domom modlitby? Verný si Mu, oddaný? Oslovuješ stratených? Menia sa im životy? Si pred Bohom na tvári? Žiješ život pokojný? […]

Pokračovanie článku

Mil. .. : “ Do hlbín vlastnej duše“

Do hlbín vlastnej duše O,´ duchovný synu, bohatým som ťa stvoril, ako to, že si chudobný, kde si silu stratil, mocou, slávou si bol obdarený, pre lásku a múdrosť si bol zrodený. Ako to, že si temnote prepadol, duchovne nerástol – len zostal zvieraťom, silu večných prameňov – darov si nečerpal, pravé poznanie na pospas zanechal. Bolo […]

Pokračovanie článku

Mil. . . : “ Viazaničkou myrhy je môj milý. „

Viazaničkou myrhy je môj milý, kytičkou voňavou božských vôní, On je mi všetkým, On je tak vzácny, v Ňom som zaľúbený i stále šťastný. On s nami, s Duchom Svätým, súcití, vo chvíľach bôľu, žiaľu i potechy, milosť u Neho máme vždy v hojnosti, a svetlo nádeje v záštite večnosti. V Ňom máme ten poklad vítaný, po čom naše srdce […]

Pokračovanie článku

Mil. . . : „Vitaj, víťazná zástava“

Keď nepriateľ príde ako dravá rieka, a sily zla nás zaplavia, ohrozia, tým čo sa spoliehajú na HOSPODINA, JAHVE NISSI prápor víťazstva dá. Nezáleží na tom, či je to útok, či boj, či sú to problémy, či iný nepokoj, Duch Boží protivníka zaženie, umlčí, prostredníctvom Božej pravdy, Božej moci. Len zdvihni zástavu Ježišovho víťazstva, mávaj s ňou vo […]

Pokračovanie článku

Mil. .. : “ Byť v spojení s Bohom „

Vstupujem, Otče, Tebou vedený, do svojho tajomného vnútra, Tvojou láskou som zmenený, nado mnou je Tvoja svätá ruka. Ty si mi, Ježiš, vzácnou perlou mojou, láskavým srdcom môjho života, tvárou mojou, môjho bytia žiarou, vznešeným Duchom Svätého Ducha. Vnútorný pokoj v duši mi prináša mnohé zjavenia, radosť podobná blaženosti nebeského Kráľovstva, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746694x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie