Založ si blog

Mil. .. : “ Do hlbín vlastnej duše“

Do hlbín vlastnej duše

 

O,´ duchovný synu, bohatým som ťa stvoril,

ako to, že si chudobný,  kde si silu stratil,

mocou, slávou  si  bol obdarený,

pre lásku a  múdrosť si bol  zrodený.

 

Ako to, že si temnote prepadol,

duchovne nerástol  – len zostal  zvieraťom,

silu večných prameňov –  darov si nečerpal,

pravé poznanie  na pospas  zanechal.

 

Bolo ti dopriate dôjsť k vznešenému cieľu,

vidieť  Boha živého – zažiť  Božiu slávu,

a ty si  to  všetko premrhal  – premárnil to,

spamätaj sa, obráť sa, kým  je čas, zmeň to !!!

 

O,´ pútniku svetom, ktorý vnímaš volanie,

unášaný túžbou po  najvyššej Božej pravde,

čokoľvek hľadáš, čo túžiš, čo nazývaš  šťastím,

len v Bohu to nájdeš  –  kráčaj  s Duchom Svätým.

 

Pohodlne sa  posaď ,  uvoľní  myseľ, telo, svaly

začni rytmicky dýchať,  buď  pohrúžený,

myšlienky odstráň  –  len na jednu sa sústreď.:

„Ježiš je môj POKOJ“  – “  Ježiš je môj priateľ“.

 

POKOJ  prijímaj  –  v  TICHU   zotrvaj,

takto každý deň  –  pár minút rozjímaj.

Z milosti Božej spadnú  z teba posledné putá ,

z  mnohých klamov, neprávd  oslobodíš sa.

 

Načúvaj pokorne  hlasu  Svätého ducha,

staň sa živým článkom v Kristovho tela,

snaž sa vedome využiť svojich vnútorných síl,

Nebeského Otca vyvýšiš –  a bratov zachrániš

 

Prežívaj seba ako  chrám Boží,

svätú nádobu  Harmónie  a Lásky,

hľadaj napred kráľovstvo v sebe

a všetko ostatné ti bude pridané.

 

Boh  ťa stretne v tvojom slobodnom srdci,

duša tvoja napije sa z prameňa večnosti,

div divúci – div radostného prebudenia,

Iskra Božia vnútri teba plnosť Božiu zakúsila.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759167x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie