Založ si blog

Uzdrav ma, prosím Ťa, Bože

 

 

Na slávu Božiu píšem tieto skromné riadky,

duša moja Hospodinu neustále dobrorečí,

za hojnú milosť, požehnanie, uzdravenie, za zázraky,

za Božie slovo, spravodlivosť, za život v Kristu večný.

 

Naše ľudské  telo je svätej Trojice chrámom,

ničené je fajčením, pitím, nezdravým životom,

strachom, neodpustením, diablovým útokom,

neposlúchnutím Boha – z prekliatia zákonom.

 

Je mnoho ďalších dôvodov čím telo a duša chorľavie,

vo väčšine prípadov si za to sami môžme.

Sú to naše zlé vzťahy, pýcha, hriechy, ohováranie,

spolupráca s diablom a jeho démonické poviazanie.

 

Hospodin zasľúbil, že dá každé telo do poriadku,

a On bdeje nad svojím slovom – len odovzdaj sa Mu.

Milosrdenstvo a súcit  vždy Ježišom pohnuli,

uzdravil všetkých, ktorí za ním s vierou prišli.

 

Ježiš je včera, dnes, i na veky stále ten skutočný,

na dreve kríža sme boli  spod prekliatia spasení,

On niesol naše bolesti, On vzal naše nemoci,

vymazal naše neprávosti i dnes nás ochotne lieči.

 

K uzdravujúcej moci Ježiša, sa žiada naša pevná viera,

tá  prichádza z počutia a vyznávania Božieho slova,

modliac sa v duchu a pravde, chváliac Hospodina,

očakávajúc milosrdenstvo Božie – veriť v uzdravenia.

 

Otče, ja verím, ale chorôb, problémov mám stále moc,

tie ma sužujú a trápia, až si zúfam – tak Bože, pomoc!

Prosím  Ťa, konaj v mojom živote, buď Otče pri mne,

nech sa mi prinavráti radosť, nádej, sila i zdravie.

 

Dieťa moje ubolené, odpustil si už všetkým aj sebe?

Máš už v srdci lásku a pochopil si prečo sa ti to deje?

Rozhodol si sa už  sväte žiť a robiť z hriechov pokánie?

Zlomil si už moc temnej sily, čo ti pliagu spôsobuje?

 

Duchu Svätý, veď ma a pozdvihni moje boľavé srdce,

k opravdivej viere, láske, k odpusteniu, múdrosti,

keď príde Božie načasovanie pre moje uzdravenie,

nech som plný očakávania v dokonalej svätosti.

 

Počujte ma sily temné, vy čo neduhmi ma týrate,

v mocnom mene Ježiš lámem vaše činy – odíďte!

Rozhodol som sa už sväte žiť a vo viere kráčať s Kristom,

nemáte už na mňa žiadne právo, som slobodný,  tak zbohom!

 

Tebe drahý Ježišu v nádeji smerujem prosbu za svoje uzdravenie,

som  Ti vďačný za Tvoju obeť na kríži, i nad diablom zvíťazenie,   

daj nech sa toľko nestarám o stav tela, duše, o moje problémy,

nech som v Tebe slobodný – vezmi  ich odo mňa, k trónu milosti.

.

Hospodine, pokorne Ťa prosím, zmiluj sa nado mnou,

odpusti mi hriechy, viny, zmy ich krvou Baránkovou.

Daj mi milosť, daj mi sily, stále sväto kráčať s Tebou,

nech som pokorný, nech som zmenený, nech milujem i nepriateľov.

.

 Ďakujem Ti, Pane, že cezo mňa prúdi moc Ježišovej krvi.

Ďakujem Ti, Bože, že som Ježišovými ranami uzdravený.

Ďakujem Ti, Otče, že moje telo si  pevne v zdravie obnovil.

Ďakujem Ti, chválim Ťa a velebím, že si tak urobil  čo si sľúbil.

  

Božia uzdravujúca moc mi náhle telom prechádza,

bolesť už  je preč, dôvera v uzdravenie prichádza,

srdce sa mi chveje, Božia ruka ma láskou objíma,

zdravie sa mi vracia, Ó, Bože, buď Ti večná chvála.

..

.

Ďalšie básne sú na : http://peniastek.goel.sk

http://sites.google.com/site/miloslavpeniastek

 Moje básne sa môžu voľne šíriť.

Meno: Miloslav Peniaštek

kontakt:  mpeniaštek7@gmail.com

Posolstvo Veľkej noci

26.03.2024

Posolstvo Veľkej noci nás prosí – vyzýva,kajajme sa, z mŕtvych vstaňme, zmeňme sa!Kameň hriechu má byť odvalený z nášho svedomia,zlé náklonnosti, hriešne žiadosti – nech sa odstránia. Na Pána Ježiša úprimne hľaďme,svoj pohľad na Božie slovo zamerajme,nad hriechom v pokušení zvíťazíme,Božiu silu a čistý život obdržíme. Oživenie do života [...]

Víťazné prebudenie

21.03.2024

„Kto zvíťazí, tomu umožním sedieť so mnou na mojom tróne.“ Zjavenie 3:21 S nádejou, vo viere, v presiaknutej túžbe,stojíme v prítomnosti Tvojej ó, drahý Bože,oživ nás, prebuď nás späť k Tvojmu životu,uvolni v anjeloch, ich nadprirodzenú dobrotu. By sa odstránili neprijateľné telesné postoje,konali sa vzácne skutky, zmizli hádky, rozbroje.Nech zlí duchovia si [...]

Drahý Otče náš

17.03.2024

Slávime Ťa, chválime Ťa, drahý Otče náš,za Tvoju hojnosť darov, ktorou žehnáš nás,za tú stálu lásku, milosrdenstvo, milosť,že môžeme žiť Tvoju vôľu, Tvoju svätosť. Ty si stále pri nás a vo všetkom nás vedieš,v každom probléme, ťažkosti, nám vždy pomôžeš.Pre cit Duchom Svätým si nás vystrojil,by v nás usmerňujúc blahodarne pôsobil. Ty si nás, po [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 340
Celková čítanosť: 750298x
Priemerná čítanosť článkov: 2207x

Autor blogu

Kategórie