Založ si blog

Bože, čo ma nepočuješ ?

 

 

Ku Tebe volám, drahý, milostivý  Hospodine,

zdá sa mi, že máš  predo mnou svoje uši zatvorené,

som v úbohejšej pozícii, než mŕtvi v hroboch,

len samé hryzovisko, trýzeň, útrapy, mrzutosť.

 

Ja ťa dobre počujem, utrápený hriešny synu,

ty máš sluch neobrezaný k  spasiteľnému Slovu,

urážal si sa nad ním, neplnil ho, máš ho na posmech,

vzbúril si sa, stal si sa pyšným, si zrejmý pokrytec.

 

Bože, Tvoj hlas  je tak hrozný, že zachveje i divočinou,

prosím Ťa, zatras aj  so mnou, nech zmením život svoj,

neodmlčuj sa mi, vypočuj ma, keď ku Tebe vrúcne volám,

osloboď ma z poviazania, nech tvoju vôľu činím, konám.

 

Netrpezlivo ku mne stále volaj, maj bázeň predo mnou,

v deň súdu budeš zbytočne kričať, teraz je tu čas tvoj,

rob pokánie, by si uvidel skutočný stav vlastnej duše,

odhalí ti závažnosť hriechu, uzrieš svoje bludné srdce.

 

Tvoj  hriešny obraz o sebe ťa obmedzuje,

rozhodni sa ho zmeniť isto iste rezolútne,

nechaj sa pokrstiť vo viere Duchom Svätým,

ži život prirodzene rázom nadskutočným.

 

Odpusti mi, Otče, mnohé previnenia, hriechy, viny,

očisti ma krvou Baránka, nech som čistý, svätý,

vstúp do mojej duše, príď, pomôž mi,  zachráň ma,

by som žil Tvoje gala poslanie pre mňa a počul Ťa.

 

Ak  si úprimné pokánie robil a narodil sa znova

daný ti je nový rozmer – ctihodná možnosť Božia,

prúdiaci  večný život Kristov  ti do ducha vchádza,

zvláštna radikálna zmena tvojho myslenia začína.

 

A  teraz  žehnaj môj ľud pre lásku a prielom,

meň tu i tam atmosféru života pre Moju radosť,

dávam ti autoritu, lám moc diabla – nepriateľa,

ži život so Mnou, nech je to jedna modlitba krásna.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759531x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie