Založ si blog

Gaudete in Domino [ Radosť v Pánovi ]

 

Radujem sa v Pánovi celým srdcom,

Duch Svätý ma zapálil svätým ohňom,

dal mi lásku, dal mi pokoj, vznešenú veselosť,

priblížil mi svetlo Božie, Božiu prítomnosť.

 

Z Božej  vôle existujem, s Bohom chodím,

o zajtrajšok sa nestarostím, Bohu verím,

prijímam sa  bez problémov, iným  žičím,

chválim Pána, život nesiem, dobrorečím.

 

S vďačným srdcom spievam v duchu Ježišovi,

žiadna hrozba, strach či útok ma nezlomí,

úsmev, pokoj  ostal  vo mne  Božím darom,

stal  sa zo mňa  nový človek s Božím jasom.

 

Radujem sa, veď sa k môjmu Bohu blížim,

na  blažené  spoločenstvo s Ním sa teším,

svojím blížnym optimizmus  rozdávam,

Kráľovstvo Božie už tu na zemi zažívam.

 

Radosť v Bohu – to je dozvuk pevnej  viery,

že Pán Ježiš s Duchom Svätým  pri mne stojí,

živí  mi myseľ, krášli, jarí  osobnosť,

lieči mi nemoc, silní moju bezmocnosť.

 

Ó,  Bože, vzbuď túto vieru  i u neveriacich,

by  aj oni v plnosti žili,  Otče, zachráň ich.

By sa rozvíjala tolerancia, akceptovala odlišnosť,

obnovil sa sveta mier, nastala stála radosť.

 

Oj, živme horlivosť za lepšiu budúcnosť,

nech v nás prýšti láska, Božia svätá cnosť.

Spasiteľ  Ježiš sa už skoro vráti, si pripravený?

Zomrel  si  hriechu, pýche, sebectvu, si už svätý? 

 

Nech tieto a podobné otázky položené s úctou,

vedú k  zamysleniu pred Spasiteľovým príchodom.

  

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18, aktualizované: 13:17

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759450x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie