Založ si blog

Radostný hold

 

 

Radostný hold úcty patrí Pánu Bohu a všetkým tým,

kto sa na referende o rodine aktívne zúčastnil.

Veď tým len Božiu pravdu, Božiu vôľu vedel dokázať,

že len medzi manželmi – mužom a ženou – sa smie milovať.

 

Všetci ľudia na svete nesieme rôzne ťažký Kristov kríž,

je to pre nás Božia skúška, či Bohu veríš, či vydržíš.

Jeden sa narodí chromý, slepý, mentálne postihnutý,

iný vraj ako homosexuál, i keď výrok nie je pravdivý.

 

Boh dal každému slobodnú vôľu ako so svojím životom naložiť,

postaviť sa proti Nemu, alebo s Ním večne kraľovať a šťastné žiť.

Buď budeme plniť Božiu vôľu, čo pre nás dal už v lone matky,

alebo sa Mu vzoprieme a budeme s diablom páchať hriešne skutky.

 

Aj homosexuálny vzťah je pre postihnutých len bežná skúška,

podľa mnohých svedectiev, tí čo Boha prijali, ich náklonnosť odišla.

Boli z toho nezdravého sexuálneho postihnutia oslobodení,

a dnes žijú v pravom manželstve plne spokojní a šťastní.

 

Tak ako s láskou a porozumením prijímame ľudí rôzne postihnutých,

tak rovnako milujeme i sexuálne nesprávne orientovaných, zvrátených.

Ako psychicky narušeného ihneď zastavíme keď ide ľudí zabíjať,

tak aj homosexuála, keď svoju úchylnosť chce navonok predvádzať.

 

Veď aká úbohá, nemorálna, evolúcia sveta by nastala,

keby sa tá zvrátená hriešnosť Diablom pripravená prijala…

Už by len plač, škrípanie zubov a peklo nám hrozilo,

čo sme sa nespamätali, že diabolské dielo nás ovládlo.

 

Len vtedy príde pokoj do rodín, do našich ľudských životov,

keď budeme múdro v láske žiť a nenapĺňať sa hriešnosťou.

Nastane porozumenie, spravodlivosť, vzájomná úcta, žičlivosť,

ó, Bože, daj nech sa to stane, nech isto žijeme Tvoju svätosť.

 

 

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759744x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie