Založ si blog

Archív: máj, 2015

Úspešné žitie

Ó, drahý Bože, Ty si tak k nám dobrosrdečný, jasný, zaujímaš sa o nás, dary ponúkaš a my nie sme zdarní. Stačí tak málo, byť čo najviac v Tvojej prítomnosti, a Duch Svätý napovie ako vojsť do úspešnosti. Tí čo s Duchom Svätým žijú, to aj potvrdia, Jemu vďační sú za nadprirodzené konania. Duch vnútorne našepká čo, kedy, ako, a kam, aby sa vôľa Božia […]

Pokračovanie článku

Radosť, jasot, potešenie

Radosť, jasot, potešenie, v mojej duši Ježiš žije, On ma vedie, On ma silní, v každom čase, v každej chvíli. Mojím egom zatriasol Boh, bol som spurný, nekrotol som, až keď som sa Mu odovzdal, dal mi priazeň i mnohý dar. Láskou mnohou obdaroval, najlepší plán podaroval, Božiu vôľu rozlišujem, k Jeho sláve napredujem. Od hrôz, strachu oslobodil, od […]

Pokračovanie článku

Hospodine, Otče náš

Hospodine, Otče náš, my sme s Tebou v nebesiach, prosby naše vypočuj, život nový v nás posväcuj. Nech sme všetci pevní v Tebe, kiež sa Tvoja vôľa deje, bárs nám nádej v srdci horí, čo svet v dobro premení. Kam prenikne Tvoje Slovo, tam sa svetlo rozsvieti, klam a závisť zbledne, zhynie, múdrosť sa zrodí. K odvahe nás vyučuj a k ťažkostiam pripravuj, keď […]

Pokračovanie článku

Blažená slepota

Náhle Saula z Tarsu ožiarilo svetlo z neba, padnutý na zem bezmocný v slepote sa pýta: „Kto si Pane – kto ma to na zem zráža – poráža?“ „Som Ježiš, ktorého Mňa tvoja duša neznáša.“ Takto sa Saul s vzkrieseným živým Kristom stretá, uvedomuje, si svoj náboženský omyl – modlí sa. Pomazanie, premena, Božia vízia jeho vnútro napĺňa, mení vzťah k Ježišovi […]

Pokračovanie článku

Tebe Slovensko

Duchu Svätý vej, len, vej, Múdrosť Božiu k nám privej, nech sa deje vôľa Božia, nech nám srdcia láskou horia! Boží muž D. Wilkerson, keď bol u nás tak žasol: „Ty Slovensko si kľúčové, Hospodinom ľúbené.“ S tebou má Boh veľký plán, ver tomu a neváhaj! Povstaň vierou z popola, a buď svetlom Ježiša! Spása pre ľud skoro príde, rozpúta sa Prebudenie. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746698x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie