Založ si blog

Archív: jún, 2015

Vieruzvestovia

Preto čujte, Sloveni, Bohom vyvolení dar tento je naozaj od Boha daný. Čujte, že Slovo, od Boha prišlé, Slovo živiace ľudské mysle… . Na samom začiatku kultúry našej, v zrozumiteľnej reči ľudu slovanského, uviedli „Proglasom“ preložené Sv. písmo, solúnski bratia Sv. Cyril a Metod. . Už nielen latinčina, gréčtina a hebrejčina, ale i staroslovenčina liturgickým […]

Pokračovanie článku

Spejme k Božej dospelosti

Keď je ti Kristova láska do srdca vyliata, zažívaš život šťastného Božieho dieťaťa. Už si tak nevšímaš ubližovanie či príkorie, tvoje srdce má láskavé a vľúdne správanie. Už ťa žiadna ľudská bolesť nepremáha, máš silu ju znášať, i keď je trpká či ťažká. Tešíš sa s Ježišom, že s Ním i trpieť smieš, veď aspoň takto aj ty môžeš […]

Pokračovanie článku

Dotknúť sa Otcovho srdca

Keď sa zdá slnko prihorúce, si tieňom mojím drahý Pane, sychravý vietor keď na mňa duje, si útulné vzácne závetrie moje. V Tvojej sile prechádzam s ľahkosťou údolím temnoty, keď ma požehnávaš, keď sviecou mojím nohám si len Ty. Pomáhaš mi, keď mi už slzy vôbec nestačia, keď sa mi nič nedarí a som plný zúfalstva. Ty všetko môžeš, Ty […]

Pokračovanie článku

Božia sláva

K Tebe, všemohúci Otče, prichádzame, v Ježišovom drahom, vzácnom mene, s našimi problémami, takí akí sme, moríme sa, nie sme šťastní, pokoj nemáme. Odpusť nám ó, Bože, naše hriechy, viny, Baránkovou krvou ich očisti, obmy, buď naším Spasiteľom, záchrancom, vstúp do našich sŕdc s Tvojou pomocou. Daj nech v Tvojej blízkosti Ťa uctievame, anjelskými […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746676x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie