Založ si blog

Nebudeš jesť zo stromu poznania

Zo stromu poznania dobra a zla však nejedz! Lebo v deň, keď by si z neho jedol,
 istotne zomrieš. Gen 2/17




Do svojej podoby  som ťa Ja - Stvoriteľ stvoril,
požehnajúc ťa, poveriac správou na Zemi.
Prikázal som, podľa poznania dobra či zla, by si nežil,
nepočúvol si ma,  teraz pykáš  v diabolskej  moci.

Chcel si byť ako Boh, chcel si  byť Bohom,
ovládať svet  pyšnou, chamtivou vládou.
Prestal si žiť v Božej  prítomnosti, v Božej dobrote,
v pote tvári  jesť chlieb  budeš, kým sa  nevrátiš do zeme.

Spasiteľ Ježiš, Syn môj,  na kríži sa za všetkých obetoval,
odpustil hriechy tomu, kto ho do srdca kajúcne prijal.
Ježiš Kristus je jediný Prostredník medzi Bohom a ľuďmi,
cez Ducha z nebies nám odvahu posiela, buďme Mu verní.

Prví kresťania sa horlivo anjelskými jazykmi  modlili,
Pána chválili, velebili, zrak na Neho v bázni  upierali.
Po Letniciach sa rozhorel rajský oheň prebudenia,
neučení, prostí ľudia mali charizmatické kázania.

U Boha vždy milosť našli, žili život spravodlivý,
už smrti, diabla či zlého sveta sa viac nebáli.
Aj keď  kruto boli prenasledovaní, mučení, trápení,
nádejou v spasenie Božie, jak hviezdy na nebi žiarili.

V roku 313-om cisár Konštantín mal vzácne zjavenie,
symbol Kristovho kríža, čo zmenilo jeho myslenie.
Tiež zistil, že kresťania sú v jeho boji spoľahliví,
tak prestalo ich prenasledovanie a  nastal čas Boží.

No rozhodný prekliaty zlom bol  v roku 380-om,
keď sa kresťanstvo stalo štátnou inštitúciou.
Už nebolo podriadené Bohu ale svetskej  moci,
vstúpili doň rituály, herézy a symbolické skutky.

A tak  sa začali  šíriť rôzne sekty,  náboženstvá,
ktoré považujú Spasiteľa Ježiša len za proroka,
ktorí si ho  za živého Boha do srdca neprijali,
a tak vznikla vojnová krutosť -  krvavé dejiny.

Tisícročia sme hlásanú biblickú Pravdu neprijali,
o nepodstatných Božích veciach sme sa škriepili,
kresťanská cirkev sa  pre rôzne názory začala trieštiť,
navzájom nenávidieť, neodpúšťať, blížiť, krivdiť.

Sporíme sa či je Boh spravodlivý alebo milostivý,
lebo keď je len milostivý, tak môžeme byť hriešni.
Či krstiť pri narodení alebo až po uverení?
Ktorý deň v týždni má byť svätený? Či spor iný...

Tých  pre Boha zbytočných mudrovaní je neúrekom,
a to nás v mnohom borí, tak sa nám stal diabol pánom.
Už nekráčame vo viere Duchom Svätým vedení,
už si Ho nevážime, bo neslýchame Jeho hlas Boží.

Kresťanstvo sa tak stalo zväčša formálne, neúčinné,
málokto je ochotný obetovať život za Pravdy  Božie.
Odpusť nám Otče, že nie Tebe, ale temným silám sme podľahli,
zatras  nami, vlej do nás múdrosť, nech sme v Kristu jednotní,

Kyrie eleison, Kyrie eleison - Pane zmiluj sa,
nech žijeme podľa Tvojej vôle, úprimne  kajáme sa.
Daj  nech uprostred tohto zlého sveta láskou Božou svietime,
nech sa obnoví prvá - pravá cirkev, nech Mesiáša Kráľa zvítame.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759801x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie