Založ si blog

Božia prítomnosť – radosť

V Božej prítomnosti je plnosť radosti,

večná blaženosť po Jej pravici.

Spevom si Ťa Otče uctievam,

tvorivý zázrak zažívam.

.

Božia svätá prítomnosť vo mne žije,

nádejne ju hľadám – v tele mi rezonuje.

Toto je ten vzduch čo dýcham,

toto jej chlieb čo chutnám.

.

Oči mám otvorené pre oblasť duchovnú,

zažívam atmosféru svätú, nebeskú.

Hospodine, vypočuj môj hlas,

kiež s Tebou kráčam v nebesiach.

.

Nech mi je myseľ transformovaná,

pre Tvoje skutky Božie pripravená,

v Tvojej moci by som chodil,

predo mnou sa démon sklonil.

.

Pánova radosť je vzácnou mi silou,

dôverný vzťah s Ním je plod zázrakov,

hlboký nádych Božej moci

chorých uzdraví i obnoví.

.

Teraz drahý, milostivý Bože zmiluj sa,

Tvojej ruky sa držím a nepustím Ťa,

kým každá bunka chorého

nezažije uzdravenia Tvojho.

.

Keď zložím na nemocného ruky svoje,

nech pliaga Tvojou mocou z neho zmizne,

chorým už viac nebude,

oj, sláva nebies rozkvitne.

.

Na chválu, slávu Ti Otče spievam,

Ty podľa tvojej vôle, v nás verných konáš.

Milujem Ťa, uctievam Ťa,

veľká vďaka, Haleluja.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759231x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie