Založ si blog

Kam sme sa to dostali. ..

 

 

Poznali Boha, ale česť Mu nevzdali.

Tvrdia, že sú múdri, no do bláznovstva spadli.

Za nehoráznu lož vymenili  Svätú Božiu pravdu,

namiesto Stvoriteľovi slúžia a klaňajú sa bludu.

 .

Homosexualita je dôsledkom straty viery v Boha,

mýlnej úcty k tvorstvu miesto Stvoriteľa.

Krutá homosexuálna zločinnosť ožila,

by sa v celom svete zviditeľnila.

.

Brusel už veľtrh gejov ovládol…

Deti na predaj. Deti bez matiek – všetko pre gejov!

Rodičmi sa cítia byť, rovnoprávni,

k osudu detí bez matiek sú celkom vlažní.

,

Tie deti sa v skutočnosti sirotami stávajú,

traumatizujúci život im takto chystajú.

Svetom stále viac mocnejú sily satanské,

vyvolávajúc nevinných krviprelievanie.

.

Bolo podvrátené prvé Božie prikázanie,

otvorili sa antimisii pohanstva dvere.

Boli zapreté najzákladnejšie pravdy viery:

Božstvo Ježiša Krista, Jeho vykupiteľská obeť na kríži.

.

Heréza LGBT vyháňa Ducha svätého z Cirkvi,

tak sa pre ducha sveta i v nej dvere otvorili.

Dopustila sa úcta k pohanskému kultu,

tým sa spáchala neúcta k pravému Bohu.

.

Hospodin chŕliť začal na Sodomu a Gomoru,

oheň a síru – ľud zažíval pekelnú hrôzu.

Svet dostal zaslúženú krutú odplatu,

trest časného i večného ohňa za homosexualitu.

 .

Všetci ľudia nesieme rôzne ťažký Kristov kríž,

je to pre nás Božia skúška, či Bohu veríš, či vydržíš.

Jeden sa narodí chromý, slepý, mentálne postihnutý,

iný vraj ako homosexuál, i keď výrok nie je potvrdený.

.

Aj homosexuálny vzťah je pre postihnutých len bežná skúška,

podľa mnohých svedectiev, tí čo Boha prijali, ich náklonnosť odišla.

Boli z tohto nezdravého sexuálneho postihnutia oslobodení,

a dnes žijú v pravom manželstve plne spokojní a šťastní.

.

Tak ako s láskou prijímame ľudí rôzne postihnutých,

tiež rovnako milujeme i sexuálne nesprávne orientovaných.

Modlime sa za nich, by koniec nastal sexuálnej zvrátenosti.

Svätosť Božia nech v nás žiari, staneme sa šťastnými ľuďmi.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759224x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie