Založ si blog

Vnútorná modlitba. . .

Bože môj, tu som, tak ako si praješ,

učiň ma byť človekom takým ako Ty chceš.

Prihovor sa mojej duši, vnukni mi čo robiť,

čo je Tvoja vôľa pre mňa – ako s Tebou žiť.

.

Dieťa moje milované – len sa mi odovzdaj,

čo najviac v mojej prítomnosti zotrvaj.

Povznášaj svojho ducha ku Mne, do srdca,

intímne buď spojené so Mnou, vnímaj to.

.

Po čistej duchovnej láske už len túž,

nezištne – ako ju má k ľuďom Kristus.

Zamiluj sa do nej, maj ju pred očami,

obdarené budeš vzácnymi cnosťami.

.

Už žiadnu zvláštnu námahu nevyvíjaj,

len bez myšlienok Moje Božstvo dýchaj.

Naplním Ťa všetkou potrebou milosti,

otvorím Ti vynikajúce ľudské schopnosti.

.

Ja na tvoje srdce pozerám a uvažujem nad ním,

či máš myseľ, činy, správne – si mi verným?

Nestrácaj chuť – nedaj sa ničím znechutiť,

vytrvaj vo Mne, kým nezačneš láskou žiariť.

.

Odmením ťa hojne za statočnú vernosť,

šťastie Ti darujem i čarokrásnu radosť.

V neslobode Ti budem ochranným štítom,

v ťažkosti, chorobe, pomocníkom – lekárom.

.

Čím viacej budeš dieťa moje svätejšie,

tým staneš sa viac prívetivo družnejšie.

S Kristom kráčať, s Ním sa blažiť,

lojálnych povzbudzovať, smutných tešiť.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757758x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie