Zlomenie pút fajčenia a pitia

20. marca 2017, mil44, Nezaradené

 

Začul som jeho zúfalé volanie o pomoc,

„niečo vypiť, fajčiť musím, mám závislosť!

Vyskúšal som abstinenčný program, všetky metódy,

ale fajčiť a piť som neprestal, pritom som veriaci…“

 

„Pomôž mi, milostivý Bože, prosím Ťa,

ukončiť môj zlozvyk fajčenia i pitia!

Kráti mi to život, ničí značne zdravie,

troskou sa už stávam míňam peniaze.“

 

Dal som ti, dieťa moje, slobodnú vôľu,

buď podľahneš nerestiam, opojeniu, Diablu,

alebo s mojou pomocou sa vzoprieš Zlému,

nebudeš viac otrokom dymu či alkoholu!

 

I Syn Boží – Ježiš – bol od Diabla na púšti pokúšaný,

i na Neho doliehali ťažké vábidlá, chuti,

preto On dobre rozumie našej slabosti,

len ver v Jeho pomoc, Jeho Božej milosti.

 

Nie je možné vlastnou silou nad týmto zvíťaziť,

všetko zlé, hriešne, s dôverou skladaj pod Boží kríž,

Kristus i tebe dcéra, synu, najlepšiu cestu pripravil,

On nad Diablom i za teba i v pokušení zvíťazil.

 

Môj Otče, podriaďujem sa moci Tvojho Ducha,

Ježišu Kriste, staň sa Pánom, Kráľom môjho života,

pomôž mi navždy sa zbaviť každého nešváru,

nech sa už z neho neteším, nech mám v Tebe záľubu!

 

Zlom ,milý Pane, moje putá fajčenia a pitia,

z moci Božej, v mene krvi Ježiša Krista.

Vedome sa navždy zriekam týchto nerestí teraz,

chcem byť slobodný, už im nepodliehať viac!

 

Sľubujem sám sebe a chcem sľúbiť i milovanému Bohu,

že sa už nedám ovládať žiadnemu hriešnemu zlozvyku.

Oj, Boh ma vypočul, oslobodil, už začínam šťastne žiť,

blažím sa, radujem, stávam sa vzorom – svetlom Božím.