Kráčajme na ceste intimity

13. mája 2017, mil44, Nezaradené

Vznášajme sa na krídlach mlčania,

a Boh sa k nám v láske prihovorí,

myslime na nášho živého Pána,

On, láskou, dobrotou k nám horí.

.

Tak vzlietaj duša moja k Otcovi,

maj k Nemu vzťah úprimnejší,

opúšťaj svet s jeho spôsobmi,

umŕtvuj sebectvo, hriešne spôsoby.

.

Staň sa jak Mojžiš, čo rozdelil more,

Jozue, ktorý velil stáť slnku na oblohe,

Eliáš, ktorý ohnivý dážď z neba vyprosil

či iný, čo v mene krvi Kristovej divy robil.

.

Aj napriek tomu, že boli slávnejší ako sme my,

však nemali vplyvnejšieho Boha ako máme my,

nevlastnili lepšie telo a krv ako máme my,

tak prosme, hľadajme, staňme sa ako oni.

.

Pre Hospodina nie je problém žiadny,

skrze nás konať dokonca väčšie skutky.

On, úprimným pomocnú ruku podá,

On, verným nadprirodzené dary rozdá.

.

Len choďme do intimity s Duchom Svätým,

a všetko tajomné sa nám stane bežným,

vstúpme na novú úroveň s novou odvahou,

prinášajme zjavenie neba na zem so slávou.

.

Oj, to je slasť tak s naším Otcom žiť,

horlivo, udatne kráčať, skutky činiť.

On, nový rozmer života pre nás vyvolí,

do krásy, darov, Božej hojnosti privodí.

.

Už od úsvitu sa Mu do náručia viniem,

On, ma silní, radí mi, až v tvári žasnem.

On, moje najhlbšie túžby vždy uspokojí,

dediča Kráľovstva nebeského zo mňa robí.