Ako s nami náš Pán počíta. . .

18. novembra 2017, mil44, Nezaradené

Nadychujem sa Otče, Tvojej prítomnosti , lásky, 
zažívam v Nej povzbudenie a silu na každý deň. 
Keď som Ti odovzdaný, si ku mne stále milostivý, 
v mojom konaní ma skvostne, vzácne vedieš. 

Držíš ma v náručí ako Tvoje dieťa milované, 
aj ja som sa rozhodol nepúšťať sa Ťa tiež, 
len s Tvojou pomocou sa mi napĺňa život šťastne, 
už nechcem viac stratiť Tvoju milosť – priazeň. 

 Keď v pokore po Tebe neúprosne túžim, 
priam čarovné dary mi dávaš, až žasnem, 
z nevyliečiteľných chorôb si ma uzdravil, 
odvtedy už iných lekárov nepotrebujem. 

Tvár mi napĺňaš Tvojim stálym úsmevom, 
silu mi dávaš, že som prekonal aj športovcov. 
Aktívneho satanistu som v súboji slovne porazil, 
triasol sa, plakal, Ježiš nad ním slávne zvíťazil. 

Mnohé zázračné liečenia si cezo mňa konal, 
kolega z práce, čo na amputáciu nohy kráčal, 
mojím rukám si dal účinné – pálivé žiarenie, 
šokovalo to lekárov, že prišlo hneď uzdravenie. 

 Do písania kresťanských básni si ma priviedol, 
čo mne ako technikovi bolo a je veľkým problémom. 
Diktuješ mi myšlienky čo považuješ za podstatné, 
i keď diela nie sú umelecké – mnohými sú žiadané. 

Pred 40-timi rokmi prišli za mnou investori  ako zodpovedným,

pripravení boli Automobilku v Dev. Novej Vsi postaviť.

Vtedy zo zákona o ochrane pôdy som to najprv  tvrdo vylúčil,

tak bude pri Brne  rozhodli – tu Pán mi hovorí: „ daj budem Ťa chrániť”.

Pred 14-timi rokmi, keď začala vojna v Iraku, 
konal sa na Námestí SNP protest k jej zastaveniu, 
nadiktoval si mi mohutné slová, ktoré som tam rečnil, 
to svetové zlo nemuselo byť, keby sa Tvoj hlas plnil. 

Radujem sa Otče z Teba, z vnúčat, blízkych a priateľov, 
že vzácne, nadprirodzene zasahuješ do našich životov. 
Daj Bože, nech sa svet k dobru mení, deje sa Tvoja vôľa, 
nech spravodlivosť, láska, mier a svätosť v nás prekvitá.