Chaos, bež preč! 

29. decembra 2017, mil44, Nezaradené

 
Ej, ako mnoho strácame v žití,
keď nás sužujú márnosti!
Ničia nám zdravie aj výzor,
zrazu sme nevzhľadný ľudský tvor. 

Už sa nedám deprimovať chaosom,
už nevykonávam povinnosti razom.
Lebo keď sa na nich sústreďujem,
nemajú konca,- na to prídem. 

Všedných úloh je neúrekom,
nuž triezvo kráčaj ich výberom.
Rob len to, čo činiť je potrebné,
do úzadia mysle  daj ostatné. 

Kiež v popredí som Tvoj Ja,
pamätaj kráčať blízko Mňa,
zabrať na Moje podnety,
byť vždy na Mňa citlivý. 

Viem s tebou umne hovoriť,
keď sa rozhodneš so mnou žiť,
chaos vládnuť prestane,
rozkoš, radosť, zavládne. 

Len hľadaj Moju Tvár
odovzdám ti lesk a žiar.
Do mysle ti vstúpi poriadok
nuž drž sa Mojich myšlienok.

A ciele tvoje sa zdaria,
len zveruj diela na Mňa,
pokojom ti zavládne bytie,
oj, vstúpi priaznivé žitie.

PRÍSLOVIA 16:3, MATÚŠ 6:33