Oj, Duchu svätý cez mňa vej…

19. mája 2018, mil44, Nezaradené

 

 

Ó, Duchu svätý vej, do večného života všetkých nás privej,
uzdravujúci balzam pre pliagou utrápených cez mňa vylej!
Nech  slúžim pokorne, tým ľuďom čo sa k Bohu utiekajú,
nech prežijú vyliečenie, pokoj, radosť – Božiu slávu.

.

Pomôž mi Otče, odložiť pýchu, sebectvo a moje zlé motívy,
prosím Ťa, všetko moje hriešne a zlé odpusti mi!
Dôveruj mi a pôsob vo mne Tvojou milostivou vážnosťou,
nech temný duch z nezdravých odchádza pod Tvojou vládou!

.

Vzdychaním nevýslovným, v duchu sa anjelským modlením,
na Teba len Otče sústredením, Tvojej prítomnosti nažívaním,
dodávaš mi Tvojou milosťou prevzácne mocné pomazanie.
Nech si oslávený, nech si zvelebený Svätý drahý Hospodine.

.

Duchu svätý prúď cezo mňa svojou nadprirodzenou mocou,
nech z chorých je SATAN vyhnaný obetavou krvou Kristovou!
Si nemocné dieťa už pripravené – veríš že Syn Boží uzdravuje?
Ak ešte nie. Tak prijmi Ježiša do srdca a modli sa neprestajne!

.

Satan si odhalený a teraz navždy zmizni z chorého do zatratenia!
Boh Ti žehnaj synu, už si v poriadku, zažívaj si svoje zotavenia.
Žiar láskou Božou každý čas, ako Ježišov odblesk slávy Boha,
aby temné sily už viac nikdy nad tebou nevládli! Amen, Haleluja!