Aby všetci jedno boli. ..

29. júla 2019, mil44, Nezaradené

.
„Ako Ty, Otče, si vo mne a ja som v Tebe, aby aj oni boli v nás, aby svet uveril, že si ma Ty poslal.“ (J 17:20-21)
.
Drahý Otče náš, si v nás,
a my Tvoje deti v Tebe,
pomôž nám žiť blažene,
nech s Tebou šťastne žijeme.
.
Aby všetci ľudia jedno boli,
náš svet prevzácnym spravili,
by už vojny, hádky pominuli,
v mieri, v pokoji a v blahu žili.
.
Stali sa citlivými na Tvoju vôľu,
vnímali Ťa v každom okamihu,
Ty nás dokážeš vo všetkom viesť,
len Ty múdro náš svet spravuješ.
.
Ty si zachraňujúca Božia Pravda,
ktorá je tak veľmi potrebná,
zmiluj sa nad nami Bože náš,
nech Diabol už utečie od nás.
.
Chce nás ovládať, kaziť, nivočiť,
by stali sme sa v Tvojich očiach ničím,
trápia a sužujú nás problémy,
samovrážd pribúda, ničia choroby.
.
Len so Mnou sa zo zla dostanete,
keď sa pokoríte a v bázni Ma prijmete,
vaše žitie sa isto k dobru zmení,
len vytrvalo mi zostávajte verní.
.
Spravodlivosť a čestnosť zavládne
pomoc biednym, hladujúcim nastane,
gender a iné hriešne ideológie pominú,
náruč Vám otvorím k ZNOVUZRODENIU.
.
Vďaka Ti Otče, za to, čo si nám pripravil,
krásnu prírodu a raj pre všetkých verných,
plno dobroty a lásky chceš nám darovať,
nežiadaš priveľa, máme Ťa IBA nadovšetko – MILOVAŤ.