Vinník, čo váhaš?

13. marca 2020, mil44, Nezaradené

 

Prítomnosť Tvoju, môj Otče, prežívam,
svojim vnútrom, srdcom Ťa vnímam,
LÁSKA a milosť Tvoja do mňa preniká,
NADEJ a RADOSŤ zo mňa vyviera.
.
Ó, to je slasť, drahý Otče môj,
že aj v ťažkom čase si so mnou,
strach si mi odohnal, už ma netrápi,
nadprirodzený pokoj zažívam v srdci.
.
LÁSKA zo mňa neustále žiari,
regenerujú sa mi  všetky choré bunky.
Dlane som vzoprel, s pomalými vzdychmi,
ako Božie slovo radí – uzdravujúca moc prúdi.
.
Stávam sa odolný, už ma nič nezlomí,
diabol i škodlivý mor je mi pod nohami,
Ježiš nad nimi na kríži za každého z nás zvíťazil,
šťastné bytie nám všetkým pripravil.
.
Syn Boží sa so mnou hriešnym spojil,
keď som sa dlho kajal a sa znížil.
Teraz Duch svätý mi do ucha šepká,
len sa teš, teš, už si naše Božie dieťa.
.
Vôkol počúvam ako si ľudia zúfajú,
či pandémia nezasiahne ich aj ich rodinu.
Otče, Ty  všetku MOC vo svojich rukách máš,
Ty verných zachrániš – tak vinník, čo váhaš?!?
.
Vzpriamte sa a pozdvihnite svoje hlavy,
zrieknite sa hriechu – nemorálnosti.
Zomrite svojmu JA, v PRAVDE zotrvajte,
vo VIERE žite, na blahú večnosť sa tešte.