Zmiluj sa nad nami Otče

25. marca 2020, mil44, Nezaradené

 

.
Svet sa zrazu zastavil…
stalo sa, aby sme Ty a ja, ľudskosť objavil.
Nech to pochopí každý z nás,
uvedomme si to, už je najvyšší čas.
.
Potrebovali sme, aby sa to stalo,
aby ľudstvo sa k lepšiemu žitiu došlo.
Mali sme sa dobre, ale teraz čo ideme robiť,
aj keď máme veľa peňazí, tie sú nám nanič.
.
Ja s vami zatrasiem Pán mi vlani zjavil,
o tom som na „Pochod za rodinu“ rečnil.
To video proti gejom sa skoro zmazalo,
vraj, sa to naším ľudským právam priečilo.
.
Ty, Pane, vieš ako nespravodlivo hriešne sme žili,
bludy hlásali, pyšne, sebecky sa chovali.
Nedokázali sme odpúšťať vinníkom ani sebe,
nekajali sme sa, nepokorili, nežili podľa Tvojej vôle.
.
Nedokázali sme sa v bázni modliť ako si nám radil,
preto je tak nízky stav Tvojich znovuzrodených.
Horlivo sme nežili, chorých v mene Ježiš neliečili,
láskou nehoreli, mnohé diabolské skutky činili.
.
Dve tretiny ľudstva kresťanstvo neprijalo,
milióny nevinných ľudí vo vojnách umieralo.
Nezmyselne, zbytočne sa zbrojí, príroda ničí,
rozvodovosť stúpa – tak JA Váš BOH mám byť šťastný!?
.
Ó, Bože, vzhliadni milosrdne na náš dnešný stav,
daj aby sme mohli zakúsiť Tvoju starostlivosť viac.
Obnov poriadok a harmóniu v  myseľ jednu,
aby sme sa novým srdcom mohli postarať o Zem našu.
.
Zverujeme ti chorých a ich rodiny,
prines uzdravenie ich telu, ducha a mysli.
Podopri lekárov a zdravotný personál v prvej línii,
príď na pomoc všetkým, ktorí sú smutní, biedni, chorí.
.
Požehnaj Bože, každú našu ľudskú rodinu,
osloboď nás od tohto ničiaceho moru.
Ty si tvorcom života s Tvojim Synom a Duchom,
Ty žiješ a kraľuješ nad všetkým na veky vekov.
.
Pokánie už čiňme, lebo Kráľovstvo nebeské sa približuje,
kiež zúfalosť odíde, nech rúcajúci svet sa už lepším stane.
Rozhojňuj nás, Pane, v láske, v milosrdenstve a zbožnom cite,
Ty si žriedlom všetkého dobra, ó, zmiluj sa nad nami Otče.

 


Mil44 =  Miloslav Peniaštek nar.1944