Chceš úspešný život mať?

8. októbra 2022, mil44, Nezaradené

Keď úspešný život chceš zažívať,
úprimnú túžbu pre cieľ musíš mať.
Ona je prapočiatok procesu tvorenia,
tak s vierou vstúp do jej konania.

Ako je náš počítač napojený na internet,
tak aj náš biopočítač na životnú sieť.
Sleduje nás či pre danú vec máme úprimnú túžbu,
ak nie, mrháme čas – strácame energiu.

Pri riešení túžby – opýtaj sa sám seba,
mám pre ňu úprimné, dokonalé priania?
Ak v tom jednoznačné jasno nemáš,
nie je to tvoj vhodný cieľ – nuž prepáč…

Existujú prekážky pri rozvoji tejto činnosti:
morálna – „Oj, veď ja si to predsa zaslúžim“,
verbálna – „Som uznávaným – som schopným“,
sebadôvera – „Veď ja cieľ naozaj ľahko splním“.

Takéto samospravodlivé myslenie,
je brzdou pre efektívne konanie.
Preto vyhni sa týmto bariéram,
len pokornou mysľou túžbu si praj.

Dotvorí sa ti schopnosť tvojho napredovania,
narastie prospešnosť, sebadôvera a efektivita,
zlepšia sa ti vo všetkom emócie a komunikácie,
vyjadrovať sa budeš zreteľnejšie a kratšie.

Rozvíjaj si komplexne vieru v danej činnosti,
zobrazuj si: vec, osobu, problém – ako už vyhraný.
A ak sa pri tom aj do Božích rúk odovzdáš,
v riešení požehnaným víťazom sa stávaš.

Všemohúci Boh náš život vedie – tvorí,
nech pre Jeho vôľu tvoje srdce horí,
zažívať budeš radosť, pokoj a zázraky,
staneš sa človekom dokonalým, šťastným.