Pane môj, milujem Ťa

7. januára 2023, mil44, Nezaradené

Zriekam sa hriechov svojich,
pre Tvoju Božiu vôľu chcem žiť,
byť pokorný – podobný deťom,
v bázni napredovať s Ježišom.

Byť pokrstený v Duchu svätom,
nechať sa vo všetkom používať Tebou,
vrúcne sa do Teba plne zamilovať,
hojný život v láske s Tebou prežívať.

Byť vystrojený Tvojou mocou,
kráčať vo víťazstve nad diablom,
úprimne prijať Ježišovu autoritu,
vnímať Tvoju blízkosť – dobrotu.

Chcem všetko, len to potrebné,
nech je na mňa pomazanie vložené,
by sa mi naplno pre Pravdu oči otvorili,
anjeli ma viedli – diablove činy zmizli.

Už ich zviazanosti, choroby, lži nechcem,
(túžim) ostať slobodný od démonických jariem,
stáť proti všetkým diablovým úkladom,
diabla s jeho démonmi izolovať von.

Otvor mi Otče srdce, pre Tvoje pomazanie,
chorých liečiť i privádzať hriešnych na spasenie.
Prosím Ťa, vylej na mňa mocné pomazanie,
dôveruj mi, chcem žiť už vytrvale sväte.

Slúžiť Ti ako odhodlaný, smelý bojovník,
rozvíjať dary – byť Ti vo všetkom verným.
Stať sa citlivý na Tvoju vôľu, na Tvoj hlas,
už teraz zažívať večnú slávu – nebies krás.