Urob ma šťastným Bože môj

14. januára 2024, mil44, Nezaradené

Urob ma šťastným Bože môj,
napriek mojím zlým pocitom.
Diabol mi ich do srdca podhadzuje,
čo ma zlom ovplyvňuje.

Klame ma, osočuje a podvádza,
tak nado mnou často vyhráva.
Už len Tebe Otče dôverujem,
len s Tebou radostne žiť chcem.

Nech umrie všetko vo mne zlé,
aby som mohol prežiť nové narodenie.
Obmy ma Ježiš svojou krvou
a naplň Svätým Duchom.

Nech zabúdam na to, čo je za mnou,
a snažím sa o to, čo je predo mnou.
Nech sa iba Tvoja vôľa vo mne deje,
by som už netúžil po hriešnom svete.

Len v tebe môj život duchovný,
môže zostať zdravý a svieži.
Svoju dušu ti úprimne porúčam,
nech sa tvojím dieťaťom stávam.

So všetkou dôverou ti ju dávam,
pretože mi vo všetkom pomáhaš.
Ty si môj Otec, aj môj milostivý Pán,
chválu a vďaku Ti Bože vzdávam.

Oj, rieky živej vody prúdia do môjho života,
keď Duch Svätý vo mne oslavuje Ježiša.
On zjavil pravdu môjmu srdcu,
i očisťuje ma od každého hriechu.

Cestou do večnosti ma vedie,
už nemám chladné, mŕtve srdce.
Cieľ mám vždy pred očami,
a bežím za odmenou v ústrety Kristovi.