Založ si blog

Mil. .. : “ Byť v spojení s Bohom „

 

Vstupujem, Otče, Tebou vedený,
do svojho tajomného vnútra,
Tvojou láskou som zmenený,
nado mnou je Tvoja svätá ruka.
 
Ty si mi, Ježiš, vzácnou perlou mojou,
láskavým srdcom môjho života,
tvárou mojou, môjho bytia žiarou,
vznešeným Duchom Svätého Ducha.

Vnútorný pokoj v duši mi prináša mnohé zjavenia,
radosť podobná blaženosti nebeského Kráľovstva,
čistota, pokora, poslušnosť a bázeň k Božej Trojici,
dvíha mi ducha nadšenia k cnostnej svätej činnosti.

Duša moja Ťa na vrchole slávy chváli a uctieva,
ako na krídlach orlov sa k Tebe vo viere utieka,
svätý čas v spoločenstve, Hospodine, s Tebou,
napĺňa ma až po okraj nevýslovnou radosťou.

Či to nie je chvíľa, o ktorej hovoria slová,
vojdi s odvahou do radosti svojho Pána,
naplň sa žiarivým láskavým Božím svetlom,
v spoločenstve lásky s naším drahým Kristom?

Áno, to je tá vzácna šťastná Božia chvíľa,
keď Duch Boží nás vnútorne premieňa,
Ježiš v našom srdci v hojnosti prebýva,
dušu, ducha k Božiemu víťazstvu zmocnieva.

Kto pozná Pravdu – ten spozná i Božie svetlo,
to svetlo, ktoré nás stvorilo – to svetlo Ježišovo,
v prítomnosti Jeho Pravdy – v Božej svätosti,
Boh žehná skutky naše, i žiadané múdrosti.

Preto nedajme si Boha vytlačiť na okraj spoločnosti,
zastavme to, zvráťme to, nech Boh je všade prítomný,
On je náš zdroj sily, bohatstva, moci a požehnania,
On je náš Pán, náš Kráľ, Otec milujúci, omega i alfa.

Ten vzácny stav Božieho požehnania,
tá veľká milosť nášho milujúceho Pána,
sú vzácne chvíle, keď sme v spojení s Ním,
niet na svete väčšie šťastie než náš Hospodin.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 760022x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie