Založ si blog

Archív: október, 2014

“ Pieseň večnosti“

Pieseň večnosti je už takmer na perách tvojich, otvorené sú ti milosťou brány nebies Božích, zo šera ľudskej smrti do duchovnej blaženosti, z terajšej časnosti do radostnej budúcnosti. Tu jeseň života ku tebe do srdca volá, dôstojne sa láskou rozlúč, Pán na teba čaká, s tými, čo tvoja duša v ľúbosti, priazni žila, […]

Pokračovanie článku

Bože, čo ma nepočuješ ?

Ku Tebe volám, drahý, milostivý Hospodine, zdá sa mi, že máš predo mnou svoje uši zatvorené, som v úbohejšej pozícii, než mŕtvi v hroboch, len samé hryzovisko, trýzeň, útrapy, mrzutosť. Ja ťa dobre počujem, utrápený hriešny synu, ty máš sluch neobrezaný k spasiteľnému Slovu, urážal si sa nad ním, neplnil ho, máš ho na posmech, vzbúril si sa, stal […]

Pokračovanie článku

Neboj sa, veď s tebou stále Som

Neboj sa, veď s tebou stále Som, odkedy si uzrel svetlo sveta. Meno tvoje v dlani vyryté mám, Syna svojho som za teba obetoval. Neboj sa, veď s tebou stále Som, netráp sa už viacej sám. Srdce moje túži za tvojím, lásku svoju ti neustále posielam. Neboj sa, veď s tebou stále Som, stvoril som si ťa pre seba. Vyznaj mi svoje prehry a trápenia, jednoducho len pomoc moju […]

Pokračovanie článku

Uzdrav ma, prosím Ťa, Bože

Na slávu Božiu píšem tieto skromné riadky, duša moja Hospodinu neustále dobrorečí, za hojnú milosť, požehnanie, uzdravenie, za zázraky, za Božie slovo, spravodlivosť, za život v Kristu večný. Naše ľudské telo je svätej Trojice chrámom, ničené je fajčením, pitím, nezdravým životom, strachom, neodpustením, diablovým útokom, neposlúchnutím Boha – z […]

Pokračovanie článku

Mil. . . : “ Radujme sa! „

Božie slovo nás napomína, volá, káže, s vďačným srdcom radostne Bohu slúžme. Čím väčšiu radosť z Hospodina prijmeme, tým väčšie požehnanie pre nás nájdeme. Tu sme len cudzinci krátko putujúci na Zemi, preto žime rozumne, vážme si každej chvíli. Bojujme, zápasme o milostivý dar radosti, Boha chváľme i uprostred búrok, skúšok, bolesti. Radosť je […]

Pokračovanie článku

Mil. .. : “ Mystika „

Keď hlbiny hlbín ľudskej bytosti, stretajú sa u trónu Božej milosti, s Bohom v duchovnej pravosti, je to jedinečnosť ľudskej vážnosti. Už nežijem ja, ale vo mne žije Kristus, prechádzam z obmedzeného sveta vo večnosť, získavam vedomosť o niečom svätom, božskom, o tajomstve duchovnom skrytému od vekov. S naprostou vyrovnanosťou a s vnútorným pokojom, s […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746676x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie