Založ si blog

K môjmu jubileu 22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,
ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,
v zdraví, sile, Božom požehnaní,
v láske k Bohu, k blížnym, milovaní.

Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,
tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.
Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,
oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš.

Keď som ja – už jeden rôčik prežíval,
Gen. štáb L. Svobodu u nás zasadal.
V našom rodnom dome v Dovalove,
bol som so sestrami vo vedľajšej izbe.

Pred 20-timi rokmi som trpel nevyliečiteľnou bolesťou,
keď som už chcel skončiť – hlas: „Poď sa kajať so Mnou“.
Hlbokou pokorou som sa hneď plne uzdravil – znovuzrodil,
neskôr mi Boh vnukol: „Ty o Mne básne píš.“

Odvtedy kráčam úprimne s Božou Trojicou,
dostávam vzácne vnuknutia – čo je Božou vôľou.
S mojou milou veriacou rodinkou sa hodne teším,
a na viacerých miestach moje básne rečním.

Teraz ma už čaká len krásne, rajské nebo,
čo žiadne ucho nepočulo a oko nevidelo.
To anjelské žitie, nádej v nebeskom príbytku,
otvorená náruč Božia – vernému človeku.

Preto – kým žijem, budem žiť radosťou,
Duch Svätý ma povedie Jeho múdrosťou,
do najlepších chvíľ, vhodných pre mňa,
by som nežnou láskou žiaril každého dňa.


Ďalšie moje básne nájdete na :
https://sites.google.com/site/miloslavpeniastek/
https://peniastek.goel.sk
Miloslav Peniaštek
Kontakt: mpeniastek7@gmail.com

Boží služobník Jób

21.07.2024

Keď sa Izraeliti z Babylonského zajatia navrátili,v starej zmluve v knihe o Jóbovi napísali:Jób bol muž spravodlivý, úprimný, bezúhonný,bohabojný, v každom čase zlého sa strániaci. Satan však vniesol o Jóbovej zbožnosti pochybnosti,vyprovokoval Hospodina k stávke, či je Jób skalný.Darí sa mu všetko, keď nad ním ochrannú ruku držíš,skús ju odtiahnuť, rúhať sa Ti [...]

Jedinečný dar žitia získame

19.07.2024

Keď do Božích rúk, ako Ježiš, svoje veci vkladáme,šťastie, radosť a zdravie zažívame.Boh vdýchne svoj život do vás a do mňa,naše duše – príjemcami večného života – stanú sa. Keď sa v ľudskom tele dokoná Božia vôľa,zmizne smrť, hriech a choroba,strach, nepokoj a bolesť odchádza,duševná a duchovná sloboda prichádza. Nuž celým srdcom Bohu [...]

Otvorme dvere sebaláske

12.07.2024

Milovať aj seba a stať sa sám sebou,dôverovať a ctiť si život svoj.Svoje vášne, túžby nasledovať,intuíciu počúvať a s odvahou aj konať. Aktívnu pravú Božiu vieru zažívajme,bolesti, strachy a EGO už opusťme.„Skutek utek“ – a tiež prázdne reči,nech už viac nevládnu našej mysli. Do svojho tela sa zamilujme,krásu svoju – objavíme,i do seba sa [...]

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

izrael, hamas, zbrane

Chce zvrhnúť vládu USA a vyvolať vojnu: EÚ zaradila organizáciu The Base medzi teroristické

26.07.2024 16:56

Skupinu The Base v roku 2018 založil Američan Rinaldo Nazzaro s cieľom vytvoriť sieť radikálne pravicových nacionalistov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 369
Celková čítanosť: 793706x
Priemerná čítanosť článkov: 2151x

Autor blogu

Kategórie