Založ si blog

Archív: december, 2023

Úctyhodní svätí, učte ma!

Úctyhodní svätí, učte ma,by som Kristových prisľúbení hodným stal sa,ako všetko konať na česť a slávu Božiu,úctu mať k Najsvätejšiemu Srdcu. Učte ma čistej úprimnosti k Ježišovi,horlivosti za spásu ľudí,ako prekonávať pochybnosti,vo vernosti i múdrosti. Cnosti mlčania,i ako premáhať diabla,odolávať pokušeniu,a mať vieru k Svätému slovu. Vytrvalosti v […]

Pokračovanie článku

Duch Pánov je nado mnou

Duch Pánov je nado mnou,On ma vedie šťastne životom.Čím najviac Jeho prítomnosť zažívam,či v komôrke, aj na prechádzkach. Stal som sa Jeho svätým chrámom,ako som sa, po obrátení, vedome rozhodol.Dodáva mi silu i odvahu veci zdolávať,sebe, aj iným, v ťažkostiach pomáhať. Hospodin vedie kroky človeka,keď svoje prianie do rúk Ducha vydá,keď mu dôveruje Jeho tichý […]

Pokračovanie článku

Vôľu Božiu čiň

Nemám nič a nie som ničím, ale pevne sa Ťa Ježiš držím! Ty si moja nádej jediná, Tvojou obeťou vykúpená. Ty ma počuješ a modlitbu prijímaš, odvahu mi dávaš Ťa nasledovať, srdce moje sa tým úprimne raduje, sláva Ti, vďaka Ti, drahý Otče. Ticho a pokorne stojím pred Tebou, večný Bože a Otče môj, uvedomujúc si, čo som dnes dostal, z Tvojej milosti a štedrosti […]

Pokračovanie článku

Šťastnými sa staňme

K Božím očiam, oči svoje pozdvihujem, s krížom Ježiša Ho nasledujem. Otče, po správnej ceste kráčať chcem, kde je Ježiš – tam byť chcem. Jeho slávu srdcom naplno zažívať, spoludedičom Kristovým sa stať. Balzam Jeho pokoja mi dušu zaplavuje a ja Ťa chválim, všemohúci Bože. Do Tvojho objatia sa Otče dostávam, keď svoju dôveru v Teba vkladám, stávaš sa mojim […]

Pokračovanie článku

V obraz Ježiša porastieš

Buď reprezentantom Pána Ježiša, keď na teba ľudia pozrú sa. V stálej jednote s Bohom buď, už v mysli dieťaťom naozaj nebuď. Používaj, čo ti Boh daroval, vkročiť do Jeho darov sa odhodlaj, zrelý sa už v pokore staň, a milovať iných neprestaň. Obavy z ťažkostí, čo najmenej maj, slabostiam, chorobám tak odoláš. Anjelským modlením sa citlivý staň, čo ti Duch Boží […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 760224x
Priemerná čítanosť článkov: 2191x

Autor blogu

Kategórie