Založ si blog

Archív: november, 2022

L Á S K A

Najvyšší cit v nás – LÁSKA – predstavuje, že sme milovaní, oj to veľmi cítime. Keď nám z čistého srdca vyviera, naše vyššie Ja sa zdravo vyvíja. Stačí kúsok vinutia a rozkvitne kvet, z kvetu záhrada a zo záhrady les, ovocie Ducha blahosklonnosť dáva, radosť, vernosť, dobrota nám vchádza. Lásku potrebujeme k nášmu životu, keby nebola – neboli by […]

Pokračovanie článku

Vznášam sa k Tebe, ó, môj Bože

Srdce, duch i telo moje, vznáša sa k Tebe ó, môj Bože. Vžívam sa do tohto okamžiku, dostávam od Teba pomoc i silu. Ty si môj štít i slnko v srdci, milosť Tvoja stále ma plní, láska je štedrá, prevzácna, zalieva ma hojne zhlboka. Len s Tebou sa cítim prospešne, aj pri bôli je mi pri Tebe príjemne. Prevzácne požehnanie mi dávaš, žiarivý úsmev od Teba mávam. Hoj, žiť […]

Pokračovanie článku

Duchovnou činnosťou v Božiu milosť ver!

Do zmysluplných a vedomostných úrovní sa dvíhaj, čo k najvyššej stupnici i hodnote – akú Ježiš mal. Čím vyššie k týmto skutočnostiam kráčaš, tým viac hojnosti, zdravia a pokoja získaš. Bez usilovnej práce na sebe samom, bez dosiahnutia lásky a mieru vo vnútri svojom, bez pozerania sa na svet s optimizmom, svetlo Božie neuzrieš a nebudeš šťastlivcom. Tak ži: s […]

Pokračovanie článku
Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759382x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie