Založ si blog

Archív: máj, 2022

Cesta k víťazstvu

Na Ježišovi úplne i stále závislý buď, zvládneš každú ťažkosť, tak už neváhaj a skús. Si ako malé dieťa, ktoré by sa stratilo, ak by nikoho nebolo, kto by sa postaral o neho. Hoci si uvedomuješ vážnosť hriechu, bez Božej pomoci nedokážeš vzdorovať mu. Ak ideš proti satanovi vo vlastnej sile, on ťa porazí a zažiješ mnohé ťažké chvíle. Satan neveriacich ľudí […]

Pokračovanie článku

Večné víťazstvo

Večné víťazstvo navždy v Tebe mám, drahý Ježiši Kriste, môj Pán a Kráľ. Svoju dôveru som úprimne do Teba vložil, a Ty si ma, svojou krvou, z hriechov oslobodil. Zbavil si ma pocitu, že nie som spasený, istíš ma, že s Tebou budem žiť v nebi naveky. Znepokojenie, zúfalstvo i zlo ma opustili, pokoj, svätosť aj radosť mi do srdca vošli. K Božiemu slovu som sa stal verný, […]

Pokračovanie článku

Duch Boží

Keď Kristovu prítomnosť tu a teraz zažívaš, spojenie s Bohom a Duchom svätým jeho darmi prijímaš. Duch svätý je realizátor Božích plánov so svetom, On preklenuje všetky priepasti, tak naplno ži v Ňom. On je základom našej nádeje – vzájomného dialógu, v Jeho prebývajúcom pôsobení rozhodne uplatňuje Božiu Trojicu. Výrazné rozvíjanie pneumatológie spôsobuje, […]

Pokračovanie článku

Zachráň nás, drahý Otče náš

Čím ďalej, ťažšou skúškou života prechádzame, vstúpil medzi nás a Boha satan – on chce ničiť životy naše. Srdcia ľuďom sú hriechom zatvrdnuté, temné sily zdržujú nám prebudenie v Európe. Prestali sme hladovať po Bohu, spravodlivosti a čistote, nežijeme evanjelium Krista, v duchovných jazykoch sa nemodlíme. Chorobnosť, rozvodovosť, zbrojenie i ničenie […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Šutaj Eštok odvolal z Rady vlády pre mimovládne organizácie päť členov vrátane Rizmana, opozícia to kritizuje

Šutaj Eštok odvolal z Rady vlády pre mimovládne organizácie päť členov vrátane Rizmana, opozícia to kritizuje

17.04.2024 15:31

Zástupcovia mimovládok aj opozičné KDH a PS hovoria o obmedzovaní občianskeho sektora.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 344
Celková čítanosť: 756642x
Priemerná čítanosť článkov: 2200x

Autor blogu

Kategórie