Založ si blog

Archív: júl, 2023

Oj, dušinka moja…

Oj, dušinka moja, zlou si sa mi veru stala, minulosťou trápiš ma, bolesť mi to prináša. Tak odíď, odíď, choď už preč, šťastný život už žiť chcem. Neistotu natrvalo zahodiť, len dobrou mysľou sa osviežiť. Negatívne psychické stavy vymazať, a už vôbec k ním sa nevracať. Úzkostlivé stavy, paniky mi pominú, hojnosti sebavedomia mi pribudnú. Neznáme sily čo ma […]

Pokračovanie článku

Zlo, čo svetom vládne – zastavme!

V našom konaní je nám daná slobodná vôľa, ťažký duchovný boj, však nami prechádza. Buď prijmeme diablove prianie a budeme pod jeho jarmom, alebo sa poddáme Bohu a staneme sa šťastným človekom. Nedovoľme diablovi, aby nás jeho plány, v živote zmohli, podľahneme chorobám, zvrátenosti, ťažkostiam, lži. Satan nás kŕmi konkrétnymi strategickými myšlienkami, keď sa mu […]

Pokračovanie článku

Pavol Országh Hviezdoslav

Oj, Slovensko naše krásne, hviezdy z teba mi žiaria slávne, preto meno som si z tohto dal, nazval som sa Hviezdoslav. Vzácnymi darmi ma Boh požehnal, slávnym básnikom som sa stal, krásu som hľadal vôkol všade, aj v mojom rodisku – milej Orave. Do literatúry vstúpil ako básnik nepochopený, doteraz permanentne je málo recitovaný. Mnohí sa ho pokúšali napodobniť – […]

Pokračovanie článku

Oj, uzdravím sa

Keď sa do teba vkradne obava, zachváti ťa rozruch – panika, a pribudnú ti bolesti, choroby, okamžite konaj osvedčené návody. Nech ti úsmev čo najviac z očí svieti, do boľavých miest ho výdychom pošli! Správne zhlboka dýchaj, zdravo jedz, pi, srdečne mysli, veľa sa hýb a dobre spi! Myseľ motivuj, aby ťa skoro uzdravila, aby samoliečba nastúpila. Úprimne pokorne sa […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 760280x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie