Založ si blog

Archív: júl, 2014

Pretvárka a faloš

Pretvárka a faloš, nuž čo k tomu dodať, úprimnosť už nejde, tak poďme klamať! Veď život je ťažký, treba si ho zľahčiť, alkohol či drogy pomôžu nám prežiť. Užívanie jedov strach pomôže zahnať, aj keď len na chvíľu a zas si ich treba dať. Nenapadnú už nás vzácne Božie slová, že náš strach vyháňa láska dokonalá. Byť pokorný, čestný je tiež […]

Pokračovanie článku

Moc odpustenia

Keď nastanú problémy, trápenia, a mne už slzy od zúfalstva nestačia, si to Ty Bože, kto mi pomocnú ruku podáva, si to Ty Otče, kto mi silu a nádej dodáva. Ty prijímaš ma s nedostatkami takého aký som, so všetkými slabosťami i keď hriešny som. Na Golgotskom kríži si nám všetkým odpustil, ale ja s horkosťou a neodpustením stále zápasím. Ak neodpustíš tým, čo ti […]

Pokračovanie článku

Ježiš, Priateľ môj

V minulosti na mňa trýznivý boj padol, do ktorého ma svet a sám diabol vtiahol, to vzácne potešenie z Boha som nepoznal, a vír svetských márnosti mi radosť nedával. Mnohokrát som priam do pekla klesol, a k pádu tomuto mi pomohol, kto mohol, ale na povstanie som však už sám zostal, len Boh mi láskavú, milostivú ruku podal. Pre jedinú chvíľu mojej ľútosti, pre slzy pokánia […]

Pokračovanie článku

Oj, Slovensko moje. . .

Hej, pod Kriváňom je národ spevavý, tvorivý, umný, jak včielky snaživý, v ľúbezných krojoch od nepamäti chodí, pieseň nosí v srdci, stále sa veselí. . Tatranským kotlinám Boh vzácnu flóru dal, po grúňoch, po holiach ovečky rozohnal. Halušky bryndzové, chýrne v celom svete, také chlapské jedlo inde nenájdete. . Ej, a vínka naše zdravie, radosť dajú, a tí čo ich […]

Pokračovanie článku

Vyslyš nás, ó Hospodine

Božie slovo nás napomína, prosí, by sme k Bohu volali i za iných ľudí, modlili sa za trpiacich, stratených a núdznych, dobrorečili a žehnali aj nepriateľom naším. Modlili sa za rodinu, za mesto a národ, ďakovali Bohu za všetko, najmä za večný život, krvou Baránka pokrývali v pokornej modlitbe, blízkych, blížnych, vyvolených, ľudí v autorite. Satanský vplyv okolo nás […]

Pokračovanie článku

M ú d r o s ť

Kráľovná zo Sáby i iní vtedy sveta vládcovia, obdivovali chýrnu osvietenosť kráľa Šalamúna. On ju nezískal len génmi či mnohým štúdiom, ale zvlášť k Bohu prosbou pred hmotnou slávou. Môžeš mať v sebe hard disk – dlhodobú pamäť, procesor – inteligenčnú schopnosť spracovať vec, pokiaľ múdro nežiješ – nehľadáš zmysel bytia, je to len […]

Pokračovanie článku

Milostivý zázrak so mnou

A budem zvučne hovoriť o mojom uzdravení, smrť ani choroba nado mnou už nevíťazí, navrátilo sa mi spoločenstvo s Hospodinom, Ježiš mi porazil chorobu i hriešnu prirodzenosť. Moje uzdravenie bolo draho vykúpené v Kristovej krvi, Ježiš za mňa trpel, pokoril sa a umrel na Golgotskom kríži, zmyl moje hriechy, zabudol na ne, dokonale ma oslobodil, slnko spravodlivosti mi […]

Pokračovanie článku

Kristovu myseľ maj

Len náš Boh najlepšie vie, čo pre nás dobré je, On k nám stále hovorí, len my však prázdni sme. Nedokážeme pre náš postoj vnímať Jeho hlas, preto ten bôľ, utrpenie a mnohá ťažkosť v nás. Boh nám dáva impulz, diabol popud tiež, tak koho poslúchneš a za kým pôjdeš? Tak, ako sa rozhodneš? Ovplyvníš život svoj, budeš buď šampión, či zúfalý tvor. […]

Pokračovanie článku

Hýrivá kamenná krása / k tvorbe Ing. L. Ježo /

Hýrivá kamenná krása I zaskvel sa senzačnosťou kameň, pre ktorý už nebola žiadna nádej, byť iným než len zostať kameňom, v hŕbe skál s dušou kamennou. On ocitol sa v majstrovej zručnej ruke, dostal tvárnosť, sviežosť i bratov umne, prišli aj sestričky srdečné, pestré, rúče, a vznikol obrázok, oj, raduj sa, teš sa, srdce. Sme milé, […]

Pokračovanie článku

Kráľ slávy mi do duše príde

Keď šťastný som, že slúžiť iným môžem, a s láskou trpím, keď ubližujú mne, a na ničom okrem Božích vecí nelipnem, vtedy Kráľ slávy mi do duše príde. Keď nezanedbávam žiaden dobrý skutok, a materinsky súcit s trpiacimi mám a seba staviam vždy na ostatok, v láskavej Božej náruči sa ocitám. Keď pochybujem o svojej pokore, a úbohosť svoju pred […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746696x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie