Založ si blog

Archív: máj, 2018

A u t i z m u s – svedectvo

„Lebo oči Hospodinove prehliadajú celú zem, aby ukázal svoju moc tým, čo majú voči Nemu úprimné srdce.“ 1Krn 16,9 . Do kancelárie prišla matka so 7 -ročným synom, kým som vybavoval jej úradné problémy s ňou, jej syn zatiaľ trhal vážne doklady na stole vedľajšom. Zostal som zhrozený – matka vraví, že trpí autizmom. . Dostal som v tomto hyperaktívnom prípade […]

Pokračovanie článku

Oj, Duchu svätý cez mňa vej…

Ó, Duchu svätý vej, do večného života všetkých nás privej, uzdravujúci balzam pre pliagou utrápených cez mňa vylej! Nech slúžim pokorne, tým ľuďom čo sa k Bohu utiekajú, nech prežijú vyliečenie, pokoj, radosť – Božiu slávu. . Pomôž mi Otče, odložiť pýchu, sebectvo a moje zlé motívy, prosím Ťa, všetko moje hriešne a zlé odpusti mi! Dôveruj […]

Pokračovanie článku

KRÁSNY DEŇ MATIEK!

ROZŽIARILI SA DNES SRDCIA DO KRÁS NÁM, OSLAVUJME VZÁCNY SVIATOK NAŠICH MÁM. VĎAKA MAMÁM TU SPOKOJNE ŽIJEME, S VĎAČNOSŤOU ICH SVIATOK VELEBME. KEĎ SA OZVE PO PRVÝKRÁT „MA-MA!“, JE TO PRE ŇU VŽDY NAJKRAJŠIA SPRÁVA, A KEĎ SA DIEŤA PO PRVÝKRÁT USMEJE, TEŠIA SA MAMY, ŽE JE MÚDRE, VESELÉ. UČÍ NÁS AJ S NAŠÍM OTCOM PRVÝM KRÔČKOM, TRÁPI SA S NAMI, KEĎ […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746670x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie