Založ si blog

Archív: marec, 2022

Nech zvesť Božieho pokoja svet prebudí

Všemohúci, milostivý Otče náš, pokorne k Tebe voláme – vypočuj nás. Rozbúrený svet utíš a veď ho k zmiereniu, nepokoje, vojny odvráť – by došlo k trvalému mieru. Svoju moc dokáž – nech násilie skoro utíchne, nech už žiadnych vojen niet a skončia rozbroje, nepriateľov zmier – rozvírený svet mocne upokoj, Ty si darca pokoja – daruj nám svoj […]

Pokračovanie článku

Blahoslavenstvo nás v nebesiach čaká

Otče môj, Ty si ma na svoj obraz stvoril, ľutujem, som pohŕdal Tebou, že ako egoista som žil. Pomôž mi oslobodiť sa a Tvoju vôľu plniť, stať sa Tvojim dieťaťom – Božím svetlom žiariť. Prosím Ťa: zjav mi moju cestu a Tvoje plány so mnou, nauč ma kráčať s úprimnou vierou. Intímny vzťah s Tebou vyvinúť, Tvoju lásku v srdci mojom rozvinúť. Nech Tvoje znamenia […]

Pokračovanie článku

Drahý Otče náš

Slávime Ťa, chválime Ťa, drahý Otče náš, za Tvoju hojnosť darov, ktorou žehnáš nás, za tú stálu lásku, milosrdenstvo, milosť, že môžeme žiť Tvoju vôľu, Tvoju svätosť. Ty si stále pri nás a vo všetkom nás vedieš, v každom probléme, ťažkosti, nám vždy pomôžeš. Pre cit Duchom Svätým si nás vystrojil, by v nás usmerňujúc blahodarne pôsobil. Ty si nás, […]

Pokračovanie článku

Divotvorné praktiky

Divotvorné praktiky rád diabol podporuje, keď s ním neraz mnohí zmluvu uzavrieme. Rastie hriech, ego, ateizmus i chamtivosť, a tak zažívame čoraz ťažšiu krutosť. Ach, dieťa moje, prebuď sa, ktoré spíš, stratégiu satana odhaľ – zvíťazíš! V jeho temných úkladoch obstojíš, keď sa do Božej výzbroje vystrojíš. Pri radikálnom zlomení svojho Ja, najväčší […]

Pokračovanie článku

Dedičia zeme

Tichí a svätí ľudia sa veľkému tajomstvu naučili, vedia si duše ovládať i svet prekonávať. Radosť našli, ktorá je tisíckrát lepšia, než akékoľvek potešenie hriešneho života. Začali „dediť zem“ a dobré veci, ktoré Boh pripravil pre nás ľudí. Sú pokorní, so životom nebojujú, učia sa tajomstvu – poddania sa Bohu. Hlas Boží, tichý a jemný […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 369
Celková čítanosť: 793924x
Priemerná čítanosť článkov: 2152x

Autor blogu

Kategórie