Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Ja, Ježiš, s tebou som. ..

. Ja, Ježiš, som stále s tebou, aj tvoj hriech ma na kríž vyniesol. Mám radosť, keď sa Mi otváraš, a Moju prítomnosť v plnosti vnímaš. . Som rovnaký včera, dnes a naveky, tvoj Spoločník, Živiteľ odveký. Hovor so Mnou tónmi vrúcnej Lásky, čo prežívaš, preciťuješ v danej chvíli. . Môj Duch ťa prevedie zradnými vodami, len Mi dôveruj a zostaň Mi oddaný. Nechaj sa […]

Pokračovanie článku

Vďaka Ti, Otče drahý. ..

Kráľovstvo patrilo a bude patriť Hospodinu, pyšní, hriešni, zločinci, čo ho boria – zmiznú! Hor sa, povstaňme do boja, kiež svet s Bohom kráča. Ajhľa, prichádzajú dni, keď oráč dohoní ženca. . Prišiel čas, vzoprieť sa útlaku zla, temnoty, striasť sa strachu, frustrácie a desnoty. Sme povolaní svietiť nádejou aj v tmách, vo svete radostnú zvesť evanjelia […]

Pokračovanie článku

Toto sú dni víťazstva. ..

. Boží prorocký hlas zaznel, falošných bohov z trónov strasiem, aby si svoju tvár zhubili, národy sa už z hriechov prebrali. . Rok 2020 je pre svet kľúčový, úctivý strach na ľudí zostúpi, Zem sa odvráti od skazenosti, mnohí budú spasení, uzdravení, oslobodení. . Prebudenie – Božie obživenie nastane, spravodlivá bázeň aj u nevercov započne. Boh morom, súšou i […]

Pokračovanie článku

Len viera v Boha nám nádej prináša

Prišiel čas ťažký – strach skúšky, trest vírusom na ľudí dopustený. Nastáva chaos, zlé očakávania, obavy a smútok nahradili čas hrania. . Strach zabíja ľudí – oslabuje imunitu, najmä starší skôr podľahnú moru, keď nebudú ustálení v Pravde Božej, diabol na nich vyleje smrtonosný olej. . Preto čím skôr napravme samých seba, pôstom, pokáním, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746707x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie