Založ si blog

Archív: marec, 2018

Po Veľkom piatku

Na Veľkú noc nám Ježiš na kríži, krvou svätou, vybojoval život radostný! Kaz 5,9-19 Po Veľkom Piatku – ukrižovaní Krista, pre našu neprávosť, potupu, hriechy, zlá, pokorným, kajúcim, očista prichádza Boží súcit bez hraníc – spása vchádza. . Krásny deň nám na poludnie zažiaril, čarom nebies povzbudil nás z plných síl. Zakvitli sme nádherou, sťa […]

Pokračovanie článku

Začiatok vojny v Iraku – svedectvo. . .

28. marca 2018 bolo tomu 15 rokov, kráčal som po Námestí SNP Bratislavou. Zbadal som na stĺpe malý oznam, zajtra sa koná protest proti vojnám. Že sa ho zúčastním, v duchu som si sľúbil, o tretej v noci ma však náš Pán zobudil. Nadiktoval mi silné myšlienky, slová: „dnes to tam prednes – je to moja vôľa.“ Ráno, keď išla manželka do práce, dal […]

Pokračovanie článku

Raduj sa v Ňom!

„Ja radovať sa budem v Hospodinovi a jasať v Bohu mojej spásy.“ On je mojím milostivým Otcom, len v Ňom som vzácnym človekom. Keď v Jeho prítomnosti horlivo žijem, chválim Ho, velebím a úprimne milujem, silní ma, povzbudzuje, lieči, ochraňuje, stávam sa Kristov víťaz, podľa Jeho vôle. Len na pokorných a v duchu zronených, čestných, […]

Pokračovanie článku

Nakazte nás mladistvou nádejou!

Úkladná vražda novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny nás vyzýva: Kráčajme vpred! Strach nemajme! Nech spravodlivosť a čestnosť zavládne! Žiaľ, že nás musí zomknúť až takáto tragédia, ku ktorej došlo u inovatívneho mladého novinára, v súvislosti s jeho príkladnou, smelou prácou, pri odhaľovaní organizovaných káuz a zločinov. Pozoruhodná bola […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746691x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie