Založ si blog

Archív: október, 2020

Ako z COVID-u strach prekonať. . . Oj, už žime v Božej viere. . .

Nech mi v srdci mojom refrén znie: „Som úbohý, chudobný, no smelosť pri mne je, môj Spasiteľ mi blízko je, On ma posmeľuje, tak duch bojazlivosti už vo mne nežije“. Náš Boh je pomoc a i spása moja, On mi v každom čase žitia silu dáva, s Ním prekonávam z COVID-u strach, odolným sa na diablove nástrahy stávam. Ako kráľ Dávid v Žalme 53 i ja k Bohu […]

Pokračovanie článku

Oj, šťastne žime v Božej moci. . .

Ak sa chceš v zdraví dlhého veku dožiť, musíš pokojom, radosťou a šťastím žiariť. Každá podráždenosť, stres, nervozita, ničí nám bunky nášho tela. A ak v nás prebýva nenávisť, rozhorčenie, pýcha, znechutenosť a depresie, nečudujme sa, že nás ovládne nemoc, ktorá zhoršuje a skracuje nám život. Preto už začnime rozumne myslieť, v bolesti i v každej […]

Pokračovanie článku

Oj, raduj sa, raduj!

Oj, raduj sa zo Mňa, jasaj, teš sa so Mnou, vrúcne plesaj! Ja, Ježiš, ti posilu dám, vo všetkom Ťa požehnám. Nasýtim Ťa Božou milosťou, kiežby si žiaril radosťou. Od záhuby ťa zachránim, a z hriešnosti vykúpim. Len vlož svoju dôveru do Mňa, nespoliehaj sa viac na seba. Aj s Bohom sa zmieriť musíš, a s každým láskou zblížiť. Už nedovoľ duši v žiali […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Štatistiky blogu

Počet článkov: 338
Celková čítanosť: 746698x
Priemerná čítanosť článkov: 2209x

Autor blogu

Kategórie