Založ si blog

Archív: január, 2024

Drahý Pane náš, zjednoť nás

Zatvrdili sme si srdcia naše,tak samých seba – oklamali sme.Prijímame ideológie, ktoré nás ponižujú,staviame múry, ktoré nás rozdeľujú. Zasievame nenávisť a násilie,svet sme si zatemnili v sebectve.Ľahostajnosť nám zmysel života stráca,ój, a vojnové zabíjanie neustále trvá. Teroristické útoky sa hromadiť začali,obchodovanie s ľuďmi sa zmnožili,milióny […]

Pokračovanie článku

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou

Drahý Otče, zmiluj sa nado mnou,pomôž mi Tvojou uzdravujúcou mocou.Choroby a temné sily ma trápia, ničia,čo mám robiť, prosím Ťa, pouč ma. Podvedomie mám plné zlých dojmov,robí mi to dušu nepokojnou.„Choroba ti pochádza z mentálneho úpadku,pokor sa, zmeň sa a napĺňaj moju vôľu.“ Keď nemáš ticho vo svojom vnútri,tak všetky lieky a lekári sú ti márni.Keď […]

Pokračovanie článku

Urob ma šťastným Bože môj

Urob ma šťastným Bože môj,napriek mojím zlým pocitom.Diabol mi ich do srdca podhadzuje,čo ma zlom ovplyvňuje. Klame ma, osočuje a podvádza,tak nado mnou často vyhráva.Už len Tebe Otče dôverujem,len s Tebou radostne žiť chcem. Nech umrie všetko vo mne zlé,aby som mohol prežiť nové narodenie.Obmy ma Ježiš svojou krvoua naplň Svätým Duchom. Nech zabúdam na to, čo je za […]

Pokračovanie článku

Ma-ra-na-tha… (Pane príď!)

Modlíme sa k Pánovi Ježišovi,aby nás spravil silnými.V Ňom máme všetky víťazstvá,život nám šťastím aj blahom zajasá. V Pánu, Jeho mocou a silou, sa posilňujme,a tak nad našimi nepriateľmi zvíťazíme.Ježiš zvíťazil nad naším starým človekom,nad svetom, nad satanom i nad smrťou. V dôvere v Pána Ježiša,sa Božia moc v slabosti dokonáva!Keď sme závislí od […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 760936x
Priemerná čítanosť článkov: 2187x

Autor blogu

Kategórie