Založ si blog

Archív: február, 2023

Žiť život pre Krista

Keď prídeme ku Kristu v mladosti, cítime sa už tu v srdci spasení, tí, ktorí vieru vekom premárnili, sú v starobe smutní – ubolení. Často sa im deje niečo zlé, mávajú nával negatívnej energie, bolesti a ťažkosti im neskončia, kým do svadobnej siene nevstúpia. Satan je kniežaťom tohto sveta, nešľachetných a bezbožných zvádza, pyšných a nadutých tyranov […]

Pokračovanie článku

Viera mi šťastie prináša

Boh je sila i spása moja, dôverujem Mu, nebojím sa. Z prameňa spásy vodu čerpám, s radosťou si pri tom spievam. Oj, chvála Ti, vďaka Otče môj, že som sa stal Tvojim dieťaťom, životom ma vedieš – sprevádzaš, lásku so mnou iným rozdávaš. Na Tvoju vôľu som citlivý, vedie ma – dáva mi návody, radí mi kam ísť a čo robiť, ako slávnostne deň prežiť. […]

Pokračovanie článku

Bohu vďaku vzdajme

Obeť vďaky nášmu Bohu vzdávajme, vo svojom srdci mu oltár postavme, majme vďačnosť aj pri každej ťažkosti, On vyslobodí od pohrôm i bolesti. Jemu sa vo svätej ozdobe klaňajme, pred Ním sa celá zem i vesmír chveje, chvenie v prítomnosti Božej Trojice majme, úprimne ju počúvajme a Jej verme. Na Božiu slávu upretý pohľad majme, dokonalú vieru i lásku žime, vyženie […]

Pokračovanie článku
Putin plánuje dobyť miliónové mesto Charkov a ukončiť vojnu. Druhý scenár je však horší, tvrdí zdroj z Kremľa

Putin plánuje dobyť miliónové mesto Charkov a ukončiť vojnu. Druhý scenár je však horší, tvrdí zdroj z Kremľa

27.03.2024 11:00

Podľa zdrojov z ruských elít sú bezpečnostní predstavitelia presvedčení, že Rusi sú schopní dobyť Charkov, ale že ďalší postup na Ukrajine je ťažký.

Pellegrini získal podporu Forróa, Galanta a Dunajská Streda dva milióny eur. Líder Aliancie vraj obišiel predsedníctvo

Pellegrini získal podporu Forróa, Galanta a Dunajská Streda dva milióny eur. Líder Aliancie vraj obišiel predsedníctvo

27.03.2024 12:30

Prezidentský kandidát Ivan Korčok uviedol, že líder maďarskej Aliancie Krisztián Forró zrušil ich plánované stretnutie, lebo je „bezpredmetné“.

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

Prieskum: Progresívne Slovensko dýcha na krk Smeru. SNS mimo parlamentu

27.03.2024 14:15

Zber dát sa konal pred prvým kolom prezidentských volieb.

ONLINE: Ukrajina čaká na F-16, Putin sa ich nebojí. Pilot hovorí, že táto stíhačka je primadona

ONLINE: Ukrajina čaká na F-16, Putin sa ich nebojí. Pilot hovorí, že táto stíhačka je primadona

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 340
Celková čítanosť: 750303x
Priemerná čítanosť článkov: 2207x

Autor blogu

Kategórie