Založ si blog

Archív: október, 2021

Kresťanská meditácia

Na svojom lôžku o Tebe, ó, Bože dňom i nocou rozjímam,do duchovných schopností svoj rozum, vôľu, srdce zapájam.Môj ľudský duch sa snaží pochopiť Tvoj zámer so mnou,meditujem, veď je to účinnejší spôsob, ako modlitba slov. Už ranní kresťania Božiu Pravdu v duchu rozjímali,žili spravodlivo, čestne, vrúcnou láskou sa milovali.Vo svojom vnútri prítomnosť Božiu […]

Pokračovanie článku

Seniori, Kristovho Ducha prijmime!

Len tí, čo žijú s Kristovým Duchom,stretnú sa s Trojicou v Kráľovstve Božom.Preto, kým tu ešte žijeme na Zemi,oslavujme svojho Záchrancu v každom dni. V knihe Kazateľ, v 9. kapitole, znie:„Múdro využi život svoj – dieťa Božie.Choď a jedz svoj chlieb s radosťou,pi svoje víno s veselou mysľou. Nech sú tvoje šaty vždy biele,a nech ti nechýba olej na […]

Pokračovanie článku

Dieťa moje, milujem ťa

Moje srdce po celý deň jasá,chválim Ťa Otče, radujem sa,vyslobodenie svoje prežívam,spravodlivosť Ježišovu oblečenú mám. Cez údolie sĺz ma Boh vedie,je to neraz priveľmi ťažké.Bôle či skúšky už ma neotrasú,útočisko mám v Božom Duchu. S bázňou a chvením konám spasenie,v Syna Božieho žijem vo viere,On si ma zamiloval, som Jeho,On vydal za mňa Seba samého. […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 369
Celková čítanosť: 793702x
Priemerná čítanosť článkov: 2151x

Autor blogu

Kategórie