Založ si blog

Šancu využi

 

Niet väčšia blaženosť, než mať vzťah s Ježišom,

nejde ju vyvážiť slávou či peniazom.

Ten, kto to pochopí, zisk nad zisky získa,

tú šancu využi, keď sa ti natíska.

 

Hľa,  pri dverách stojí a klope na ne,

počuj  hlas Jeho, otvor Mu srdce.

V ústrety Mu vyjdi, On ťa v náruč vezme,

nežne ťa objíme, zostane pri tebe.

 

Ducha ti osvieži, radosťou zajasáš,

po vrchoch, dolinách bude ťa sprevádzať.

Život ti opeknie, jak čarom ho zmení,

tak prijmi Ježiša, maj Ho stále v srdci.

 

Len tak v Ňom budeš rásť, keď Mu budeš veriť,

v duchu a pravde i v jazykoch sa modliť.

Zrak i sluch vnútorný začne ti hovoriť,

dary  ti rozvinie, už začneš šťastne žiť.

 

Plány ti našepká,  pre teba najlepšie,

viesť ťa bude Duch Svätý na každej ceste.

Zjaví ti, jak skvelé vzťahy s ľuďmi mať,

žiariť láskou Božou a všetkých milovať.

 

Ak do hriechu padneš, On ťa očistí,

keď príde choroba, On ťa uzdraví.

Ak ti síl ubudne, mocou ťa posilní,

keď život ti skončí, nebo ti pripraví.

 

Bytie krátke je, večnosť nekonečná,

nebesá sú pre tých, čo prijali Krista,

s anjelmi, svätými a s Bohom sa radovať,

neváhaj človiečik, Boží hlas poslúchať.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759940x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie