Založ si blog

K stretnutiu Dúbravských seniorov. . .

 

Hej pomaly, pomaly,
rôčky utekajte,
by sme si ich užili, ešte dlho žili,
láskou pookriali, hodne milovali.

Ej, tešili sa, tešili,
z vnúčat, z bežných vecí,
nech náš úsmev svieti žiarivo jak hviezdy,
v každej žitia chvíli, aj keď už niet sily.

Bolo to nedávno,
čo sme sa bavili,
šantili, jašili, šibalstvá robili,
mnohých zabávali, radosťou výskali.

Dajže, Bože vlády,
by sme zas omladli,
spievali, tančili, jak devy, mládenci,
ešte ako mladí, jasot rozdávali.

Spomíname radi,
bolo to príjemné,
ušli nám tie rôčky, jak bystré potôčky,
už sa len tešíme, že v nebi sa stretneme.

To Slovensko naše sme si zveľadili,
usilovne s chuťou  pracovali.
Činnosť naša úspech mala,
blahý život nám prináša.

V svetoznámej lokalite Dúbravskej Hlavici žijeme,
pred 14 miliónmi rokov tu existovali:
nosorožci, prasloni, žraloci, opice i tulene.
V geologických útvaroch posledného mora,
objavili sa skameneliny lastúrnikov, ulitníkov i iná fauna.

Hoj, Dúbravský seniori radujme sa, tešme,
že sme sa tu zišli, že v Dúbravke žijeme.
Jubileum si užime, stretnutie slávme,
nech sme plní šťastia, nehy, pre ďalšie generácie.

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 760034x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie