Založ si blog

Európa povstaň – prichádza Pán

 

Ja mocne vo vašom národe povstávam,
v sile a zástupe anjelov prichádzam,
učiním to, čo v Písme som zasľúbil,
v pravom čase to slávne i dokončím.

 

Mobilizujem Gedeónovu duchovnú armádu,
ktorá sa s odvahou postaví za moju vládu,
v autorite vzdorovať bude mocnostiam zla,
víťazne zaberie svet, pre Spasiteľa Ježiša.

 

Vylejem požehnanie, kde sú bratia svorní,
kde činia pokánie za holokaust a iné viny,
kde vo svojich modlitbách za Jeruzalemom stoja,
nech sa navráti chválospev a žehnanie Izraela.

 

Už nikto sa nebude vysmievať môjmu menu,
zošlem na tento svet veľkú bázeň Božiu,
je čas povstať, doba prípravy je u konca,
začína sa mohutné vyliatie Svätého Ducha.

 

Privádzam nové víno do nových mechov,
je éra pre veľké veci a mnoho zázrakov,
pozdvihnite hlavy, posilnite zomdlené kolená,
Syn Boží po svoju nevestu, po cirkev prichádza.

 

Očakávaj vo svojom srdci prichádzajúcu žatvu,
moje je zlato, moje je striebro, neboj sa žiaru,
Ja som to dielo spásy vo vás započal a slávne dokončím,
Ja som Boh, Otec milujúci, El Šadaj, HOSPODIN.

 

Spálil som vo vás všetko, čo vám bránilo,
ísť za mnou s Ježišom údatne a smelo,
rásť ako strom pri tečúcich vodách,
nech každý nepriateľ sa rozbije pri vás.

 

Ja viem, kto zlomený je vo svojom srdci,
kto v slzách, pokore predo mnou kľačí.
kto v žiari útrap sa vo viere ku Mne túli,
tomu moja sláva z nebies, hymnus zahlaholí.

 

Celý vesmír sa chveje nedočkavou radosťou,
svetlo Božie zažiarilo i nad našou Európou,
vďačnosť prišla, požehnanie do nášho života,
nebesá sa otvárajú, Kráľovstvo Božie prichádza.

 

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757702x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie