Založ si blog

M ú d r o s ť


 

Kráľovná zo Sáby i iní vtedy sveta vládcovia,

obdivovali chýrnu osvietenosť kráľa Šalamúna.

On ju nezískal len génmi či mnohým štúdiom,

ale zvlášť k Bohu prosbou pred hmotnou slávou.

 

Môžeš mať v sebe hard disk – dlhodobú pamäť,

procesor – inteligenčnú schopnosť spracovať vec,

pokiaľ múdro nežiješ – nehľadáš zmysel bytia,

je to len chabé bláznovstvo z pohľadu večna.

 

Keď človeka nevedie a neinšpiruje Duch Svätý,

tápe v problémoch a preťažko v pote ich rieši.

Vedieť, mať vzdelanie nestačí, keď podľa toho nekonáš,

aj keď si umný – len s Bohom rozvážnu myseľ máš.

 

Božia prozreteľnosť používa aj múdrosť ľudskú,

keď sa Písmu podriadiš a oddáš Svätému Duchu.

Mnohí géniovia, keď v bázni takto s Pánom žili,

slávne triumfovali – učenosť triezvu vniesli.

 

Pre priblíženie sa k Bohu je nutné i naše znovuzrodenie,

ak sa niekto nenarodí znova, Kráľovstvo Božie neuzrie,

ináč môžeš zažívať mystické zážitky či rôzne blúznenie,

to ťa nijako k Trojici, ani k Pravde pravej nevedie.

 

Už v Edene chceli byť prví ľudia bez Boha bohovia,

vieme, ako to dopadlo, vojny, bieda, vrahovia.

My už nie sme len občania tohto dočasného sveta,

zri to Božie pozvanie – tá krása nebies čo nás čaká.

 

Ľudský život na Zemi nám rýchlo ubehne, 

70 či 100 rokov prejde a za chvíľu koniec je.

Je veľká pochabosť nemyslieť na večnosť,

bytie si premárniť, podieť žitia blahosť. 

 

Keď už nemáme v srdci nepokoj, hriech, závisť,

a iných máme za svojich priateľov a za lepších,

a poslušnou modlitbou v bázni Božiu vôľu plníme,

vtedy sa nás Duch Svätý hojne milosťou ujme.

 

V presnom čase, na vhodnom mieste, správne veci robiť,

pekné vzťahy, skvelé záľuby, v Božej prítomnosti sídliť,

nevyčerpať sa, nechorieť, len láskou, radosťou žiariť,

to je tá vzácna múdrosť, ktorou nás chce Boh šťastniť.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759974x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie