Založ si blog

Aj tí vtáci

 

Pod dvetisícročnou olivou,
kráčal som históriou,
a oliva si spomenula,
na útrapy Spasiteľa.


A tu vtáci  čvirikali,
pozri na nás, sme veselí!
My sa o nič nestaráme,
len si tu tak užívame.


Duch Pánov mi hovorí,
čo sa človek tak morí?
Obáva sa jak prežije,
starostí sa, smutný žije?


On by už viac  trpieť nemal,
veď  Ježíš sa obetoval.
Obeť bola dostatočná,
naša je už prebytočná.


On je Bohom milovaný,
krvou Krista vykúpený,
vo svojej sile nič nezmôže,
kríž života niesť nezvládze.


Svoj pokoj len v Kristu nájde,
s Ním vo viere ďalej zájde.
Súženie mu Ježiš vezme,
len nech ho odovzdá nežne.


Zmení sa mu ťažkosť v radosť,
v prameň slávy, v Božiu blahosť.
Síl mu bude pribúdať,
Boh dá, čo svet nevie dať.


Aj tí vtáci štebotali,
vieru v Krista zvestovali.
Satan stratil nad tebou moc –
ži šťastnú Božiu prítomnosť!

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759663x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie