Založ si blog

Chvála Hospodina – cesta víťazná

Na Teba v nádeji naše oči, Bože, hľadia,
v stíšení sme, pokorní, plní očakávania,
veď len v Tebe máme všetko v hojnosti,
pomôž nám žiť správne, daj nám milosti.

 

V Božom slove vás k Mojej pocte viackrát pozývam,
v Žalmoch, Skutkoch i v Ježišovi vám to predkladám,
glorifikovať Ma nebolo v rodine či cirkvi obyčajou,
preto si vás diabol podmaňoval utrpením i depresiou.

 

Pocta je úžasný spôsob ako prísť ku Mne,
nie umelecký výkon, ale zvlášť srdce vrúcne,
veleb Ma nie len vtedy, keď sa cítiš dobre,
ale i vtedy, keď ti je dieťa moje na umretie.

 

O koľko požehnania ste nechválením prišli,
i mnohé bolesti, choroby, ťažkosti ste niesli,
a ako veľa tiesne, úzkosti, útlakov vytrpeli,
len preto, že ste chválou diabla neumĺkli.

 

V uctievaní je skryté tvoje víťazstvo,
ono je mocná zbraň i tvoje hrdinstvo,
ovácia uzdravuje, pomazanie pridáva,
rozum bystrí, dvere zatvorené otvára.

 

Nech každý duch zbožne chváli Hospodina,
nebesá i Zem rozprávajú čo náš Boh koná,
vojdite do dvorán v duchu a pravde s chválou,
vydobyte si vo svojom vnútri z chvál Boží trón.

 

Chváľte Ma srdcom, chváľte Ma dušou,
chváľte Ma telom, chváľte Ma spevom,
chváľte Ma hudbou, chváľte Ma tancom,
chváľte Ma tichom i hlasným slovom.

 

Boh pokoja uvrhne satana pod nohy tvoje,
temné sily rozpŕchnu sa, skončia ťažké boje,
kresťania sa zjednocujú, keď zo srdca chvália,
slávu Božiu zažívajú velebením Otca Kráľa.

 

Je česť pre tých, ktorí chválou Duchom silne horia,
anjeli, svätý ľud i Božia Trojica sa z ich chvál blažia,
Oj, chváľ duša moja, vrele ďakuj a jednostaj plesaj,
Hospodin sa nad tebou zmiloval, raduj sa a jasaj.

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Zdvíham oči k Tebe Pane – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757579x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie