Založ si blog

Milosť triumfuje nad tebou

 

Dbajte o to, aby nik nepremeškal Božiu milosť,

aby nevyrástol žiaden horkosti koreň,

čo by spôsobil zmätok

a mnohých nakazil.  Žid  12/15

 

Milosť triumfuje nad tebou

 

Vzácna milosť Božia triumfuje nad tebou,

Syn Boží na kríži  zvíťazil nad diablom,

lásku, múdrosť, autoritu nám Boh dal

by Mu poslušný človek šťastný  sa stal.

 

Ach, Bože, veď ja sa modlím, v Teba  verím a som zronený,

ťažkosti, mnohé zvady ma trápia, život mám zranený.

Pomôž mi, prosím ťa, Bože, veď  Tebe nie je nič nemožné,

pripomeň mi, čo činím zle, čo je vo mne choré, nedobré.

 

Žiješ si ako sveták, máš málo pozitívnych myšlienok,

negatívnych telo a dušu ničiacich máš veľmi moc,

neprijal si, že každá negatívna myšlienka, vec je od diabla,

len pozitívna, život budujúca myšlienka je pre bytie správna.

 

Súdenie iných ti spôsobuje to nemálo problémov,

si rovný so Satanom, ktorý je žalobcom bratov.

Spravodlivosť je dobrá, ale milosrdenstvo je lepšie,

ako ty  jednáš s ľuďmi – tak i s tebou  je jednané.

 

Už skonči hovoriť o svojich krivdách, zraneniach,

sľúb mne – Bohu, že prestaneš iných obviňovať,

načni im žehnať, odpúšťať a ich povzbudzovať,

chci s čistým srdcom aj neprajníkov milovať.

 

Staň sa láskavým, odpúšťajúcim, empatickým človekom,

začni žiť v poslušnosti, satan stratí vládu nad tebou,

potlač hnev, závisť, zranenia a získaš veľa energie,

milota tvojho  žehnania, ój, obrovské úľavy ti prinesie.

 

Cez tvoje srdce začne  Božia rieka voľne  pretekať,

Duch Svätý  ťa bude viesť  a láska prúdom  roztekať.

Tešiť sa  budeš z požehnania a kráčania so Mnou,

život sa ti zlepší, len zbor  zlé myslenie či postoj.

 

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757805x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie