Založ si blog

Božia prítomnosť

 

 

Keď spravodlivé  spoločenstvo sa zíde,

srdce  Božou prítomnosťou sa  mu chveje,

náruč lásky stvoriteľ Hospodin otvára im,

duchovná Božia sláva  prichádza k nim.

 

Tá sladká  Ježišova  prítomnosť,

nie mystická, ale Božia skutočnosť,

napĺňa prítomných, v láske upevňuje,

v živote kresťana božsky sa  prejavuje.

 

Na takejto bohoslužbe cudzí človek hovorí,

to zhromaždenie naozaj  hlása to, čo  i verí,

cítiť  tam prítomnosť Ježišovu – Božiu, mocnú,

uprostred  nich  Kráľ slávy  prebýva v radosť hojnú.

 

Tú  prítomnosť nemožno odpozorovať, ani hrať,

nedokáže ju cirkevný zbor, aktivity, ani pastor dať,

prítomnosť  Božia  je milosť  vrúcne vymodlená,

v tajnej  komôrke s Pánom, kde je len  Boh a ja.

 

Rozhodujúca je úprimnosť a čas strávený  s Pánom,

v odovzdaní sa do Jeho svätých  rúk so silnou vierou.

Ježiš sa neprestajne k nebeskému Otcovi  modlil,

i nám to pripomína, i nám to s láskou odporučil.

 

Náš Pane, my Ti dobrorečíme a sväte Ťa oslavujeme,   

Ty si  nám všetkým, k Tebe sa s prosbou utiekame,

prebývaj  v plnosti s Duchom Svätým uprostred nás,

chceme  Ťa vidieť, cítiť, nech žiari  Ježiš  Kristus v nás.

 

Ty si v nás  prítomný, keď vo viere  k Tebe voláme,

keď v dlhých modlitbách v komôrke  s Tebou sme ,

osláv sa, Hospodine, nech Tvoja prítomnosť  je uprostred nás,

nech  prúdi cez ňu  uzdravenie, spasenie  a Tvoja sláva v nás.

 

Nech iným a sebe odpustíme a rivalom žehnáme,

nech cnostný, čestný a spravodlivý život vedieme,

nech hriešnosť, neprávosť a korupcia čím skôr prestane,

nech Tvoje Božie slovo pre nás, správnejšie chápeme.

 

Veď  Ty, pri činení  Tvojej vôle, v plnom sa  Ti odovzdaní,

roztrhnutí si srdca, v stálom, vernom s  Tebou chodení,

vďačne na nás vylievaš vzácny olej rastu pomazania,

pre nadprirodzenú našu moc a život blaha, radovania.

 

Zomkni  nás, zmeň nás, drahý, milostivý Bože,

by sme múdro žili a tak večne prebývali  v Božom dome,

kde radosť  nekončí  a kde  nie je už žiadne utrpenie,

kde  Tvoja Božia  prítomnosť  všetkých oblažuje.     Amen.

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759850x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie